2011年4月16日 星期六

遊南生圍

今日難得爹爹同媽咪一齊放假,爹爹提議入元朗食野行街街,再去南生圍親親大自然。Ambrose唯有又做一次逃學威牛,唔返shining garden喇!


首先,爹爹揸車入左元朗,車泊好之後我地就去搵野食,不過元朗實在太多人,而且好多食肆都好地道,完全唔會有卡位或者係bb椅,重要只係圓椅,係唔適合我地帶住手多多又周身郁嘅Ambrose入去食,無辦法之下,唯有去pizza hut食啦,保證坐得舒服,又有bb椅困住個百厭星麻!


Ambrose第一次pizza,似乎都津津有味好enjoy,哈哈!食完野,行左一陣千色廣場,Ambrose見到d精品非常之開心興奮,佢而家行街會伸手去攞起有興趣嘅野黎睇,睇完又會放番低,真係十足十大人行街咁,比著佢以前,行街係咁要攞起d野再放响地下,搬黎搬去,而家佢又大個左喇!最攪笑係佢見到mickey公仔裝飾品,唔知係咩質地,大概係會打得爛嘅,佢不斷好high咁叫,又好肉緊咁指吓呢個指吓果個,佢好想攞上手,但係我地驚佢整爛唔俾佢攞,只係淮佢睇,見到佢咁肉緊個樣就好笑喇!


行左一陣商場,避過左中午暴曬時間,我地就去攞車正式出發去南生圍。途經阿伯街邊檔賣氫汽球,見廿五蚊好平,當然又忍唔住買番個俾Ambrose玩啦!拉左堆汽球落黎俾Ambrose選,佢又發哂呆咁,問佢咩都唔答,好似無咩興趣咁,似乎都係媽咪一箱情願要買氫汽球俾佢玩!問左一輪,媽咪又指吓插在車上細細個有條棍仔嘅細氫汽球,問Ambrose想要大果d定呢d細氫汽球?佢竟然真係攞起左一個紫色Minnie氫汽球,爹爹問佢不如我地要大嘅Mickey & Minnie啦,而且試圖攞走佢手上果個細Minnie,但Ambrose發難,唔俾人攞走,細氫汽球其實都要十五蚊,比大果d會飄嘅差十蚊,好似大抵d咁,Ambrose唔肯要都無辦法啦,唯有買個細啦!再行經士多,爹爹買多樽吹泡泡水,go go go


Ambrose早上起左身之後都無再瞓覺,食埋pizza行埋街買埋ballon,上左車之後已經好快豬左!元朗去南生圍唔算遠,好快就到,Ambrose都係瞓左一陣,又俾我地叫醒左!


南生圍成日都有人放搖控車搖控飛機,今日都唔例外,爹爹泊車泊正人地放車放飛機果度,Ambrose一起身就有得睇喇!Ambrose係咁望住,不過我地都驚驚地會墜機,所以都係行遠少少。Ambrose一路坐住佢架Mickey單車仔,一路周圍望,係有少少呆咁,不過似乎佢唔太抗拒呢度,有時都會要落地行吓跑吓,攰嘅時候又上番車度要我地推。沿途都有人放狗,Ambrose又要想睇想摸,但又驚要縮縮吓,企定定望實,可能佢都係未瞓醒,哈哈!


悠悠閒咁行吓停吓影吓相拍吓片,其實都幾輕鬆寫意,係有d熱囉,下次可以嘅話都可以黎呢度野餐,呢度地方大,又有草地,啱哂小朋友跑,唔驚佢地跌親,係就係一鞋都係沙塵,不過如果唔想下下都行商場,呢度近近地都不失為親親大自然嘅好地方。


其實Ambrose唔係第一次黎南生圍,早在佢六個幾月嘅時候都有同佢黎過,果時佢都未識企,坐都只不過係學坐緊,我地重要攞埋佢張bumbo chair去俾佢坐低影相,而家睇番上次嘅相,真係覺得時間過得好快!而家嘅南生圍多左好多人去,多左人去踩單車,重要個個都會攞住部單鏡機,可能就係多人去左,之前就有火燒南生圍,今次去到見到有唔少地方都重係黑黑焦焦咁,又多左垃圾,真係好慘呀!希望大家都愛惜我地僅有嘅大自然,唔好俾佢地再受傷害啦!


玩左個幾鐘,出哂汗,立痴痴,成身都係沙塵,Ambrose係時間要瞓覺喇,都係打道回府啦!


Ambrose返左去之後都係瞓左一陣,起身無啦啦臭臭左,爹爹出左去整電腦,媽咪唯有獨力同佢洗白白,唔知係媽咪真係唔識湊仔定真係太黑仔,繼之前媽咪同Ambrosepet pet抱起佢由洗手盤高度跌左落地之後,媽咪已經有好大陰影,今日同佢洗白白,都係好似平時爹爹同佢洗白白一樣開花灑企响度沖,Ambrose都可以跣腳跌落地,好彩係佢跌坐左响度至失平衡慢慢瞓低跌到撞到頭仔,雖然見到Ambrose都唔係跌得咁勁,但見住佢跌又接佢唔住,聽到細細聲撞頭仔聲,望到佢個驚嚇樣,真係肉都赤埋,都唔顧得佢成身濕,拿拿聲抱起佢攬番呵番,好彩佢都只係喊左一陣,攬完呵番佢又繼續沖涼。同Ambrose沖完涼之後,媽咪一身都濕哂,都要沖個涼換番衫至得,攪掂哂之後,爹爹至番黎,再同我地出發去姨婆屋企打邊爐。


今日真係非常充實呀!


沒有留言:

張貼留言