2011年4月7日 星期四

DWE Review

買左套DWE返黎唔經唔覺都一年喇!買嘅時候Ambrose都只係六個月大左右,由以前唔識咩係碌咭,只係識搶住咬張咭,到而家可以自己一手一腳去碌咭睇,真係長大左好多!

爹爹今晚特意叫左Florareview番我地用套DWE嘅情況,因為我地覺得用左成套系統一年,自己都有少少悶,而之前Ambrose重細,main programme一直都未正式開始加入,而家Ambrose都歲半喇,都係時候review一下,睇吓佢個schedule可以點改吓等我地可以加入新嘅野入去之餘亦用得好少少!

Flora話而家Ambrose好多野都聽得明,係未開口講野,同佢玩左一陣之後,佢話Ambrose好似佢個姪女,兩歲左右就開始不停講野喎!我都希望佢係啦!Flora話而家要教佢自己揭書,揭書嘅定義唔係就咁揭,因為Ambrose一早已經識揭架喇,而係要佢一路聽住隻碟,一路自己用本書跟住揭,一頁一頁去,咁先為之係識揭書!哈哈!聽落都幾難,因為Ambrose唔係唔識揭,有時佢都可以跟到一頁一頁去揭,但有時佢又會好多心咁又揭前又揭後咁,要佢乖乖自己揭唔攪破壞,都幾難!另外,Flora話可以加入少少Step by Step,拉張台俾佢對住部電視,打開本書,等佢一路睇住電視,一路對番本書,呢一part可以同storybook間住咁做,咁就唔使成日都係果幾本storybook咁悶。Flora即場同Ambrose試睇,睇黎Ambrose都幾鍾意呢part咁!

Flora問我地碌咭碌哂所有咭未?哈哈,真係慚愧,因為幾百張咭嘅關係,我地開頭就住用咩分類黎開始碌咭已經花去左唔少時間,試過跟編號,又試過分類,總之試試吓一樣又轉左另一樣,所以開頭開都唔好,成日都兜兜轉轉咁,到真係落實左用分類黎分之後,又成日懶得執咭出黎,一叠咭真係可以幾個星期都唔郁,呢度我地真係做得比較差!Flora建議我地都係分顏色俾佢碌,同之前我地用分類又唔同,所以睇黎我地要再重新執過幾百張咭,又再重新黎過喇!Flora建議我地可以每日都換咭,俾Ambrose有新鮮感,每日唔需要太多咭,五張都夠喇!其實我自己都覺得Ambrose唔係唔鍾意碌咭睇,佢都會好主動去碌咭,不過睇過嘅咭佢又真係少左興趣去睇,久而久之佢又會少番睇咭,佢少睇左又間接令我地執咭動力細左,睇黎,我地都係要勤力少少喇!FloraAmbrose未識講野,要引佢出聲,所以碌咭機又駁埋個咪仔,錄低我地講野,又引佢對住個咪仔講野,呢個方法都幾得意,不過似乎Ambrose對個咪嘅外形有興趣d,佢一味拉扯個咪,哈哈!

之後Flora又再教我地點用套教材,介紹一d玩法俾我地,其中原來我地有兩盒野係完全未開封,入面原來有ballons,又有唔同人物手偶,Flora話我地可以攞d手偶出黎同佢一齊玩,講故事,角色扮演等等。原來盒入面重有一set圖咭,Flora問我地有無同Ambrose玩認圖咭,我話最近我地有玩影子配對咭,圖咭就無試過!Flora即刻同Ambrose玩,其實係一張九定十二幅圖嘅大咭,一共五張,再有果d圖嘅細咭,攞張大咭出黎,再俾細咭Ambrose搵番一樣放上面。爹爹話Ambrose形狀配對好叻,呢d睇圖放咭難唔到佢,果然,Ambrose好快可以搵啱放好,Flora要增加難度,同時間加入幾張大咭出黎要Ambrose搵啱放咭仔,開頭都幾順利,我都諗呢個唔係好難啫,攞住張咭去搵番一樣嘅圖放上去就係,佢而家係玩緊影子配對,唔係重難咩?!點知玩多幾張之後,問題出現喇!Ambrose攞住一張一朵花嘅咭仔,佢竟然搵唔到幅圖,但佢見到有幅圖係幾朵花,佢唔理三七二十一放左落去,要我地提佢再引佢望另一邊佢先可以放啱!另一張咭係四隻貓仔,佢放落去五隻貓仔度!原來套咭有咁巧妙嘅地方,其實d圖來來去去都係果d野,唔係動物就係花花屋仔咁上下,不過佢地都係一樣樣,所唔同嘅係有時呢幅圖同果幅圖嘅數量唔同,太快望埋去時以為係一樣其實係唔同,一張一張大咭玩時唔覺有問題,幾張大咭放出黎就會好易混淆左!都真係幾好玩!之前我重諗過買類似嘅memory boardAmbrose,,而家原來有呢set野,咁就更加可以慳返喇!呢套野重有度好,就係細咭後面係英文字,例如two flowers four cats咁,到Ambrosed識字時,套咭嘅玩法就唔係圖對圖咁玩,而係睇英文放,對答案時只要反轉張咭,圖一樣嘅話就啱,多個玩法,真係唔錯,我又可以慳返唔使再諗呢方面嘅教具喇!

總括黎講,今晚Flora黎同我地reviewDWE,真係有d用!

沒有留言:

張貼留言