2011年4月4日 星期一

2011年4月4日

今日要同婆婆出去驗眼,睇吓佢對已經差無可差嘅眼重有無得救。Ambrose都有跟我地一齊出去,不過都係我陪婆婆去診所,Ambrosecar seat瞓左,爹爹在車上等佢起身餵粥仔再同佢去行金魚街行。


話番轉頭,去到間診所時出奇地多人,我以為呢d專科又有約期,應該門面唔會多人。登記左之後以為要等好耐,但好快已經有人叫婆婆入去用機check眼。部機同平時出面配眼鏡嘅機大同少異,可能都係初步睇吓視力係點,之後就係戴住特製眼鏡去睇個“E”字。一開頭一個大“E”字,姑娘問腳响邊,婆婆都講到,之後嘅“E”字係細d,婆婆已經答唔出,姑娘用片遮住一雙眼要婆婆由個孔望出睇吓會唔會清d,但都唔得,試左一陣,除左第一個大“E”字婆婆係睇到之後其他都攪唔掂,姑娘直情都放棄,直接走到婆婆尺幾兩尺前嘅位置,舉起手指問婆婆睇到幾多隻手指。估唔到嘅係,即使咁近距離,只係睇有幾多隻手指,婆婆都唔係可以快而準咁講到,重要係有d錯左,明明只得一隻手指佢答左兩隻。雖然好明白婆婆雙眼視力好差,但萬萬都估唔到連咁近咁簡單嘅測試,婆婆都fail左,我在一邊睇到咁樣,個心都好實,點解可以咁差?婆婆平時自己行出行入買餸煮飯一手包辦又係用左幾大努力得黎呢?自己果幾百度近視唔戴眼鏡又算得咩野呢?面對住眼前嘅婆婆,心裡面好明白呢次睇醫生,結果係點對佢真係好重要,雖然唔想佢有太大期望,卻又唔忍心不斷打沉佢,真係好矛盾!


姑娘驗完眼之後,好快就見得醫生喇!醫生好驚訝點解婆婆對眼可以退化到咁,我地講番太婆有夜盲症遺傳到婆婆同大姨婆都有,而近年另一個表舅父都發病重有白內障啱啱做左手術,算係有家族歷史!一直以黎我見婆婆視野範圍都好窄,視力集中在中間,問婆婆佢又答唔出自己對眼有咩病,上網睇一直都以為佢係青光眼,但呢個醫生話婆婆唔係青光眼,佢眼壓無問題,係夜盲症令視力退化,已經退化到好差,而且就住黃斑點視力退化其實無得醫,而家雪上加霜嘅係視力已經差之餘,雙眼中間都有白內障,佢形容眼睛係一片透明晶片,白內障就會令呢塊透明晶片變濁,本身唔清嘅野就更加矇矓!醫生即時寫紙到樓下另一間店度眼,其實唔知度咩,不過佢話如果可以做手術,做埋呢個test就可以順便度埋孤度配晶片喎!


度完眼又攞番個report上醫生度,醫生就同婆婆講手術係可以做,只不過係就住白內障呢part改善視力,即係話,本身婆婆視力已經差,果d係無可挽救同改善嘅,但白內障問題係可以將原本混濁嘅晶片換番塊透明嘅,咁樣可以幫到佢睇光少少同清少少,如果話佢以前只可以睇到一尺內嘅野,可能做完手術之後都只係可以睇多一尺,以前可能連夾餸都睇唔到嘅,做左就至少夾到餸,手術唔係幫佢重見光明,但至少可以幫到少少,睇多少少,睇清少少!我相當明白婆婆對眼唔會有好番嘅一日,但對於醫生肯定可以做白內障換晶片手術都不無欣慰。因為婆婆以前不斷在政府覆診,到後期醫生話佢無得醫,索性唔使佢番去,重同佢講佢嘅白內障生响視網膜中間,無得攪,攪到婆婆一直都無話我地知佢有白內障。係大姨婆响政府做左手術真係睇清左少少,而表舅父最近又在私家做左白內障手術,先至激發婆婆走去私家度驗吓聽吓第二d醫生講咩。我問醫生點解佢咁肯定婆婆可以做白內障換晶片手術而政府又話無得醫?佢話政府資源有限,婆婆對眼無白內障都已經係差無可差嘅視力,白內障只係雪上加霜,對於政府有限資源黎講,同婆婆做左手術唔會改善到d咩野,唔係由無變有嘅問題,只係由無變為差唔多無,政府根本唔會花資源做呢d手術,所以話無得醫,而其實在某d人心目中,睇清少少睇多少少,係比以前好嘅,已經係好開心,覺得值得做,所以唔係做唔做到問題,係值唔值得嘅問題!聽到呢度,唔使諗都知道婆婆一定好想做,我明白,睇得幾多得幾多對佢黎講真係好重要,如果能力負擔得起的話!問明左診所做手術一隻眼收萬五,醫院係二萬九,價錢真係差太遠!好彩婆婆明白醫院做貴左都係醫院收費,所以佢都唔介意在診所做手術!不過咁大件事,我地都唔係即時confirm話做就做,都要同公公傾吓至得!


攞藥嘅時候,姑娘又話醫生recommend做左眼先,我地好奇怪,因為以為一做就做一對眼,一來打理都一次過麻,二來又唔使出去兩次,姑娘答唔到我地點解,其後又安排左我地入醫生房再講過。醫生都好坦白咁話婆婆對眼視力好差,白內障手術只係將佢濁左嘅晶片換清左,番黎嘅視力就係婆婆自己本身嘅視力,做左手術係清少少光少少,唔係睇番好多野,佢叫我地試左一隻睇吓個效果係咪咁理想先,始終一隻眼都要成萬五蚊,如果做完先覺得唔係自己心目中咁樣,覺得做同唔做都差唔多,咁不如做左一隻先決定花唔花錢在右眼上面,呢個係從經濟角度去考慮,我都覺得好有道理,如果做左都係覺得差唔多,又何苦再俾錢受多一刀?呢一點我都不由得覺得個醫生都幾有醫德,真係好坦白!


出番黎會合左爹爹同Ambrose,買左個魚缸仔同幾條魚仔,算係兒童節禮物又好咩都好啦,反正都係爹爹比較熱衷想買,要搵一個好好嘅理由去買!食埋飯我地就送番婆婆返屋企喇!Ambrose又响car seat度自己瞓左,呢張真係神奇car seatAmbrose次次坐上去一陣就已經問攞咀瞓覺!返到屋企都未醒,我地放低左Ambrose俾奶奶睇住,兩個人出左去吉之島行街街。今日終於都的起心肝買左個門欄,用黎欄住廚房門,唔俾Ambrose再入去爬櫃桶喇!佢而家除左可以踩住櫃桶柄上,重可以打橫爬過另一個櫃桶柄上,單手扶住另一隻手去摷野,見到佢咁雖然覺得好得意,但廚房實在太危險,真係唔可以下下睇到咁實,萬一佢攞起玻璃跌落地又或者攞到熱湯,真係唔知有咩後果,為左安全,呢個門欄真係唔可以慳!爹爹成日話買個門欄唔俾Ambrose入廚房,佢無得入去爬好似好慘咁,重話加左個門欄Ambrose一定嘈嘈斃。我地買完門欄返去Ambrose都竟然未醒,重要set好哂Ambrose先起身,佢對於多左個門欄嘅反應又唔係好大喎,無話扭計要搶住入去,都係企左响門欄外望望吓,我諗可能因為個門欄係鐡枝佢都可以見到我地响廚房做咩佢先無扭計,如果係膠果d一塊過遮多d嘅話,可能佢又無咁好反應,哈哈!


By the way,今日想買埋個廚房組合俾Ambrose,點知無貨,真係整定我地唔使買咁!


沒有留言:

張貼留言