2011年4月5日 星期二

2011年4月5日

Ambrose今日九點九起身,十一點幾食粥仔就扭計想瞓覺咁,但到俾佢瞓佢又唔瞓,足足攪左成個鐘先瞓著覺,一瞓又成三個鐘,結果,今日可以出街嘅時候都已經係四點幾喇,爹爹返夜,只可以陪我地行一陣咁多!


行經反斗城,都係忍唔住入去,竟然俾我見到平時VtechABC Food Fun$199今日竟然大特價$159!雖然啱啱我至買左盒fridge phonics,同呢盒ABC Food Fun差唔多功能,但呢盒有多少少functionABCstand for唔同食物,入ABC 部機又係雪櫃造型,我覺得比起fridge phonicsd色彩,可能更加吸引Ambrose,而食物字母亦可平時當煮飯仔咁玩都得,見平左成四十蚊,我又忍唔住要買俾Ambrose,最多真係太多太duplicate嘅時候都可放响婆婆度玩麻!Ambrose今日唔知點解瞓左咁多都幾扭計吓,但佢似乎都幾鍾意盒Food Fun,全程都自己攞住唔放!


今晚爹爹返夜,我無地方去無飯食,奶奶去左舅婆屋企,咁見之前舅婆有幫手湊左幾日Ambrose,雖然通常我唔會選擇去佢屋企,今次都去一轉,唔好成日叫親都唔到!不過其實上去就預左悶,所以我都係行完街六點幾至上去等開飯。好彩舅婆家會所有室外遊樂場,爺爺話我前幾年都係住呢度竟然唔知有遊樂場,真係好攪笑喎!咁又係呀,以前只係知有泳池,自己無小朋友又好少落會所,真係無為意!上左舅婆屋企一陣,我地都係借d易落左去遊樂場玩!


唔知點解樓下永遠都係咁大風,好奇怪!不過諗住Ambrose著夠衫都唔怕!遊樂場原來都幾大,以前真係唔知有呢度,其實都好開揚,真係無為意就無為意!Ambrose第一次玩氹氹轉,佢好似都幾鍾意咁,好多叫佢去滑梯玩,佢都唔玩,又走番去氹氹轉度,又要我同佢一齊上去玩,我老喇,轉多幾轉頭都暈埋,佢重不知幾開心咁咯咯笑!玩左一陣,見真係大風,頭都吹都亂哂,Ambrose都好似有少少鼻水,都係拿拿林上番去,費時佢凍親!


點知上到舅婆度佢又開始有d扭計,完全唔知佢想點咁,摸吓佢頭又唔似發燒,但手腳又出奇地暖,鼻水亦開始長流,我諗佢可能真係有燒唔舒服先咁扭計。食完飯已經好想走,因為Ambrose又唔舒服,又未沖涼,我第二日都重要返工,早d走早d返去執埋d野都好夜先有得瞓麻,點知奶奶又話九點半至走,真係一反常態。但Ambrose當然無理九唔九點半啦,佢不斷扭,又扯我要我企身,問佢係咪要返屋企佢又點頭,咁我唯有慢慢同佢著鞋著衫,捱到九點四就叫走人喇!Ambrose都係第一次咁樣叫住我話要走要返屋企咋,我估佢都幾唔舒服吓喇!


平時嘅我一定會打的飛返屋企,不過同老爺奶奶同姨婆一齊,結果都要被迫搭輕鐡,要等車之餘落左車都重要推Ambrose行一大段路至返到去!都唔明點解今次Ambrose咁唔舒服奶奶都好似唔緊唔張咁,重咁夜先走!返得屋企咩都唔理即同Ambrose白白豬都十點幾喇,捉佢食左收鼻水藥食埋奶,好快佢就豬左!


沒有留言:

張貼留言