2007年12月7日 星期五

執漏

師傅話今日執漏,因為九號一定要搬,所以無得再改日期,我唯有攞日補假去跟....


點知真係太多野要執嘞,執到夜晚都攪唔掂,最激氣係個師傅好遲先黎,又要call其他師傅攪水電,其實今日都無咩執到d咩野,浪費了我一日假!


最經典係我同個師傅鬧大架,事緣係:


之前傾裝修問過在廚房整沙鋼,因為貴同唸唸下無咩必要,我地都決定唔整。今日個師傅攞住塊鋼,我不以為意,見佢揭開廚房個假天花,以為重有野要整,咁我一路無出聲無問,而我聽到師傅話塊鋼唔啱size要攞去俾人界細,我都無疑問,我以為佢攪過個天花....


直到我掃完地行出去睇下d師傅攪咩,見到爐頭上有塊白色野整左上去,我多口問係做緊咩,佢話係沙鋼,我話我都無話整,佢話我老公叫整,我話無可能,佢叫我即刻打俾佢問....


我心唸,我自己個廚房我梗清楚啦,我老公點會無啦啦俾d咁既surprise俾我喎,不過我都照打去問,expected既答案,係無叫過,老公重叫我唔好俾佢整....師傅大驚下去check張單,驚同第二個單位攪亂左,但佢攞住張單話有寫要沙鋼,我都驚驚地...不過張單係佢既,佢一向都無加野落我地張底單到,只係自己成日鬼畫符係自己既單寫野,等自己唔好唔記得做左咩同收錢,所以果張單基本上係佢自己既notebook,佢自己先識睇!我寸佢話張單有寫用黑金沙做廚房地磚,而家都唔係啦,佢就話佢地做裝修既講左寫左就係,唔係成日改喎。佢問我重要唔要,我話唔要!佢拆都拆唔切。原來佢用左「釘膠」去貼塊沙鋼,一定要趁未乾就拆,否則就拆唔到!


當我見到佢旋風咁拆左出來,後面塊磚牆好似俾屎扶到周圍都係,我真係好心痛,亦都開始alert到我幅牆有既危機:「就係d釘膠根本抺不掉」!我見個師傅抺呀抺,重叫個仔碌落去買天拿水,我個心真係好寒!重要個師傅一路做一路鬧我地玩野,攪到佢蝕錢,一路用粗口噪噪閉,話我响度見到佢塊沙鋼,見到佢地要攞去改size都無出聲話唔整喎,我不知幾想喊!好地地幅牆俾佢攪成咁重要怨我,我點知果塊叫沙鋼喎,未脫張白膠紙既時候根本就同廚房天花塊鋼係一樣既,我又無一路睇佢响廚房攪咩,我又唔係做裝修,點鬼知你用咩野攪咩野喎,你唔記得我地話唔要又話我地玩野,如果我真係要整根本無可能唔同你夾果塊鋼cover到邊個位,而家淨係爐頭上面有沙鋼咁怪,我都無可能話要你咁做啦,我做客都要俾人鬧,都係第一次!


師傅都無理我,佢有佢整,佢有佢噪,後來佢好勞氣話唔收我錢,要我俾佢整番上去,我見幅牆已經黃哂(d釘膠係咖啡色,抺過後幅白磚牆變左無咁白,重要抺唔清),我就死死氣話好,咁佢又係一路鬧一路做,之後我地响屋度再無出聲,有成十五分鐘,因為大家都好嬲!


老公返來見到都唔太鍾意,不過真係無辦法。奶奶就話我可以堅持唔要,重要叫佢做過幅牆,一日未俾錢,佢都要做咁話喎!我心唸你講就易,我個人咁細膽,我對住個師傅真係唔知點講,同佢噪完已經好叻架啦,早知搵我奶奶去睇住,咪唔使我無一日假之餘重俾人鬧獲金既,重唔使俾佢貼番幅沙鋼篤眼篤鼻!


沒有留言:

張貼留言