2010年8月20日 星期五

365天人像相poster

隨住Ambrose一歲嘅來臨,我地個365天人像相poster呢個大project終於都可以完工攞去印!今日去取poster,真係好靚!d同事都大讚我地有心機有心思!其實有心思同有心機果個係爹爹,唔係我!呢個idea係爹爹帶出黎嘅,我只係儘量配合,响佢開會返唔到黎嘅日子要幫手影相。講真,要選相去做個softcopyposter其實唔難,只要唔好日日嘅相都精挑細選!最難嘅係日日都要同Ambrose影相!我地要日日remind自己放工返去記住影相,無論係幾忙、幾累,又或者同Ambrose玩到幾開心忙哂型都好,我諗真係唔係人人都做到!所以真係要讚吓爹爹有呢份堅持,唔係都唔會有呢張poster面世呀!睇住張poster,由day 1去到一歲,Ambrose真係日日都唔同樣,曾經佢d頭髮甩哂又生番,曾經佢塊面豬登有兩大舊肉脹卜卜,曾經有過迷人雙眼皮,曾經係無牙bb到而家有四隻牙仔......


沒有留言:

張貼留言