2010年8月25日 星期三

一歲成長紀錄

直至今日為止,Ambrose一歲大,大致有以下嘅進程:


一、                飲水依然係天一半地一半,無論俾飲管杯定就咁飲嘅學習杯都會一身濕!之但係如果係我地飲開野佢又要痴埋黎飲,佢又會濕少d架喎!


二、                俾奶樽佢自己揸住飲奶,已經識得揸住奶樽瞓响度飲,唔使我地輕推喇!


三、                粥仔依然係一日兩餐,每餐一大碗!等佢過埋打針嘅影響,我諗可以同佢轉一日三粥喇!


四、                爬行速度極快,有時快到會唔小心叉錯手“線”親撞到口仔添!


五、                扶物企後橫行可以一連串做到,期間無需停頓。推步行車行撞物唔能夠前進,佢之前會自己扶去車頭掉轉推,而家已經唔會咁stupid,識得移過少少避開頂住佢嘅野繼續前行。有時重可以離手自己行 一兩 步喇!


六、                識得爬上梳化,亦都知道落梳化要掉轉個人用腳仔落先。暫時如果梳化無人俾佢當扶手,佢自己係唔會就咁落地,如果有人坐左响度,佢會識爬去個人度再扶住用腳仔落地。


七、                坐响地下,以pat pat為圓心,原地用腳自轉。


八、                唔知幾時開始佢嘅hello & bye bye由大動作揮手改為用手仔不斷開合,真係諗唔明點解佢識咁做,因為我地每次hellobye bye都一定係揮手,無試過教開合手做bye bye


九、                之前見佢成日fing手同un身,而家更加多見,不過我地已經好肯定佢係對音樂有所反應,同埋佢而家聽到音樂,尤其是佢喜歡嘅歌仔,佢重識得左右搖個身,舉高雙手,好攪笑!


十、                識得用手指指住再講“哥哥”黎表示佢想要果樣野,而家成日“哥哥哥哥”,唔知係咪想講“果個”。


十一、        識得點蟲蟲。有時佢會一隻手指點落一隻手板度;有時係成梳手指一齊點;有時係一梳手指點落另一隻手板度;再有時係一隻手指點落腳板度,哈哈!


十二、        屋企有d識字咭有圖有字,佢而家好鍾意摷哂出黎然後逐張逐張攞俾我地要我地讀俾佢聽,重要係張咭掉轉左佢識得掉番正先俾我地!其中佢最鍾意同我地相信佢認得嘅係“馬”同“狗”!佢可以响兩套唔同嘅圖咭,一套係公仔一套係實物,都可以抽出“馬”出黎要我地讀,再手指佢果隻馬車(其實係toy story入面果隻驢),唔知佢係咪真係識得呢幾樣野其實係一樣呢?!有一次問佢,“狗狗”呢?佢唔係响圖咭搵番出黎,而係指住梳化“哥哥”,因為梳化有三隻狗公仔,哈哈,果次真係俾佢笑死!


十三、        識得扒响地去睇櫃底嘅野,重會去執番碌左入櫃底嘅波波。真係好得意,佢一扒地個pat pat又“拮”起,好好笑!


十四、        同佢著衫叫佢逮手同逮腳都可以。


十五、        好鍾意刷牙仔!因為佢一定唔俾人伸手入口抺口腔,佢未夠一歲我已經同佢用牙刷喇!食完夜晚最後果枝奶,我會用佢枝牙刷快速同佢刷上下排嘅門牙,佢一定會搶,所以要好快手,一刷完就俾枝牙刷佢揸住刷。不過其實佢係撩吓咬吓多,唔係真係識刷,我都當佢係刷左牙架喇!之但係佢一路刷我會揸住隻牙杯,我會叫佢耐唔耐浸番枝牙刷入牙杯度洗吓,佢由開頭唔識轉隻手入去個杯度,到而家勉強都識點放入隻杯度喇,當然,我會裝半杯杯,因為太少水佢點扭都掂唔到d水,滿d就易浸好多啦!


沒有留言:

張貼留言