2010年8月14日 星期六

DWE – Fun with Words

之前上左一個DWEplaygroup,其實話就話係playgroup,我覺得係氹你去玩順便sell你去買佢套upgradefun with wordsd!不過DWE都算係咁,唔使錢上左個playgroup之後,佢地都無hard sell套野,重任我地去試去玩!果日Ambrose睇到枝Mickey筆已經好似好鍾意咁,我地都無動搖,話考慮吓就走。果次之後我地都有心動過嘅,不過真係貴,其實我地都有fun with words,只係而家佢出左枝筆去玩果堆野,真係方便左好多,但要還哂自己本身果套野俾佢地再加多四千幾蚊,真係好貴囉!

書展期間我地買左智慧寶寶普通話系列,第一日用見Ambrose好似都好專注,老公又開始再諗番套fun with words,覺得揸住枝筆玩係好方便,又有得聽歌仔,又有Q&A,真係發揮到套教材!

BB展期間我地終於都去左買fun with words喇!因為係BB展嘅關係,有個Mickey手偶同沙灘袋送,好靚!重要個顧問都好好,會場有咩禮物送得都送哂俾我,有毛巾仔、紙板相架仔、海報同啦啦棒!重有一張即印嘅Mickey出世紙,有埋Ambrose個名同出生日期,真係靚到要好小心袋住唔好整皺呀!

訂左套fun with words,星期二就送貨喇!貨一到我地就開始每晚都同佢玩,Ambrose真係好鍾意枝筆,只要我地一攞枝筆同本書,佢無論响幾遠,只要一見到,佢都會“啪啪啪”衝過黎,真係好好笑,相比之下,佢就對智慧寶寶無興趣,除左第一二日攞出黎同佢玩佢會專心睇哂之外,之後佢都一係就搶枝筆,一係就搶咭,要自己打開,再唔係佢就爬左去!我地睇到個分別都幾明顯,老公見Ambrose真係會好專注玩套fun with words唔會走左去,就覺得套fun with words好抵!有時,抵同唔抵,真係要睇小朋友鍾唔鍾意!雖然四千幾蚊好赤,我都不得不認同DWE真係幾好,貴得黎都叫抵嘅!

1 則留言: