2010年8月15日 星期日

迷你生日會

八月十五日,中午先參加完baby kingdom 0908果個生日會,完左之後我地就趕返屋企開另一個迷你生日會,主要係同姑姐及姨婆一齊切蛋糕,食pizza,簡簡單單咁!


之前一兩日在公司偷偷地自製左一歲生日banner,雖然好簡單兩條banner,不過由印到剪,都用左我一日咁多時間!星期六晚趁Ambrose瞓左,我同老公就掛左上牆度。第二朝Ambrose瞓醒抱佢出黎佢見到有新banner,佢好攪笑,佢真係伸高隻手去捉條banner!見到佢咁鍾意成日要去掂條banner,真係覺得好值得花左咁多時間去做呀!


我地無特別訂做生日蛋糕俾 Ambrose,因為一訂蛋糕又起碼要 兩磅 起,真係食唔哂,其實都無所謂,Ambrose又食唔到個蛋糕嘅,我地都係選番我地想食嘅蛋糕就算!之前一日响公公婆婆度切蛋糕,買左個thomas嘅,已經好colourful。今日我地選左個北海道3.6牛乳芝士蛋糕,夠哂plain,之前已經特登買左一枝顏色嘅“ 1” 字candle同埋一d煙花candle,放上呢個咁plain嘅蛋糕可以襯托一下。可惜嘅係果d煙花candles,唔知係咪我地驚太勁火花,所以只插兩枝,煙花效果真係好少,唔夠勁,我諗下次可以試吓放多d同密d,我諗應該幾靚!見個蛋糕咁plain,我都破例俾Ambrose試左一啖仔咁多啦!之後我地不停响條banner下面影相,我重幫Ambrose自製左皇冠同生曰尖帽帶住影相,不過佢就係咁撥走頂帽囉,哈哈!原來條banner雖然好似好簡單,影相出黎好靚好sharp,個個都讚靚,我真係好開心!


沒有留言:

張貼留言