2010年8月4日 星期三

智慧寶寶初體驗

星期一成十點先送貨黎,Ambrose都已經瞓左覺覺豬,無得玩。尋晚食完飯同佢玩左一陣爬左一陣,我就急不及待抽d咭俾佢玩喇!無schedule响手,都唔緊要啦,都係字咭,我諗都唔難自己操作嘅!我無直接跟分類嘅先後次序俾咭Ambrose睇,一去就想搵d佢熟悉d嘅字圖,咁我就毫不猶豫搵左身體部位俾Ambrose睇喇,佢應該要識同埋唔難响日常生活中見到丫。一抽就抽左十張字咭出黎,Ambrose無話好興奮咁要搶住笑住,反而係好專心咁睇d咭,我地點讀詞語普通話同廣東話後,揭開再睇圖點讀多一次詞語同埋隔離果句句子,先叫完成一張咭。Ambrose一口氣睇哂十張咭,只係中間都有曾嘗試要自己揸筆同攞咭,不過都真係唔係搗蛋,而係好奇,亦都唔係話掛住玩筆而無望咭,佢係幾留心d咭,見佢咁我同老公都好開心!點讀十張咭並唔需要太長時間,見Ambrose意猶未盡個樣,我地繼續再點讀俾佢睇,不過因為驚一次過要佢睇太多咭,我地再抽起其中五張重覆點讀一次就停左喇!雖然我地唔係用哂杜曼閃卡嘅方法,不過我地都認同係見好就收,响Ambrose未開始煩厭之前就停,希望可以引起佢對呢d字咭嘅興趣!呢五張咭,我打算同佢點足一星期先會再轉喇!

沒有留言:

張貼留言