2010年8月2日 星期一

智慧寶寶 - 送左貨喇

上星期一已經落單,sales話一星期內會送貨,幾時會送係有人再打俾我通知喎!等左幾日都無聲無氣,有一刻覺得會唔會間野執左笠走左佬俾人搵左笨架!哈哈,我就係成日會向壞果邊諗先,係有少少杞人憂天!

星期日,終於有人打俾我confirm星期一送貨喇,果然好準時,話一個星期真係一個星期,不多不少。約左六點至九點之間送貨,重以為我放左工返到去會見到d貨,點知等到成八點九,個司機打俾我話佢响天水圍爆左車胎等緊人去救佢,佢好有禮貌咁話唔好意思,不過佢今日一定會送到俾我,我見佢都未到住就同Ambrose落去行惠康等奶奶可以沖吓涼休息吓喇!

一等就等到十點鐘,Ambrose都扭眼瞓,d貨先送到黎。都好,趁佢瞓左我可以專心點貨。首先係兩份贈品,一個字咭袋,一個係唐詩拼音書連點讀筆。因為係零零舍舍就咁兩樣野送黎,我就打開左個字咭袋先。一打開已經見到有一撻仔污物在個袋上,近睇應該係有少少霉左,我用左消毒濕紙巾去抺,好彩都輕易抺走,不過心裡面就覺得有無攪錯,咁污糟都有架,贈品都唔使咁吓麻。之後拆左枝唐詩點讀筆黎睇,攪左一大餐先入到電芯去試玩,點知一開就大聲到成個人彈起,拑極個細聲制都好似咁上下大聲,因為Ambrose介乎瞓與未瞓著之間,奶奶見咁大聲都撲出黎叫我細聲d,我見好似拑極都咁大聲,唯有用手遮住個出聲位先叫好少少。點讀左d拼音書同唐詩,都幾好,係枝筆略嫌輕身d望落去好似跌幾跌會散咁,同埋呢套野嘅書係全簡體字,我唔想Ambrose會有混亂,我諗都可能要自己動手加工吓轉番繁體字喇。

Check完兩份贈品我就開箱檢查套智慧寶寶喇。紙箱一打開係好colour嘅一個大紙箱,佢成個紙箱都係好colourful印刷,但唔知點解又有張一樣圖案嘅貼紙貼住包邊,果d邊位全部都貼唔實飛哂出黎,重要其實都唔係貼得靚,同埋好大塵,我忍唔住一邊用濕紙巾抺,一邊心諗有無攪錯,做咩好似d倉底貨架,入箱前都應該抺吓先啦,同dwe送黎果d一箱箱真係差好遠囉。打開左個蓋,就係四個手偶同公仔,可能我地之前都無咩點問套野實際包左d咩,真係唔係好知有幾隻公仔,同埋又唔知呢幾隻野係咩名有咩作用,見到就有d頭痛唔知可以收去邊。攞開公仔就係一兜一兜發聲厚配對咭同埋枝筆加火牛。見枝筆就咁一枝,又唔見佢話連埋嘅膠套,心諗唔通無?會唔會個sales呃鬼我原來係無架,再睇番個checklist,原來係有膠套同頸繩,好明顯佢地漏左俾我啦!攞開個大紙兜,下面就係果五百幾張揭揭咭同唔知幾多本嘅書仔。打開d書仔睇,都ok,係細本少少同好薄,好似揭幾揭就睇哂咁,不過由於我自己覺得成套野嘅重點係d揭揭咭,我都唔會對佢嘅書仔好大期望。

五百幾張揭揭咭要點都幾難吓,唔同dwed咭有兩個大紙盒有蓋入住重有index方便你搵咭,呢五百幾張咭係就咁放哂响度,無index。好彩佢d揭揭咭都有分類號碼同排序號碼,個checklist有列明咩分類有幾多張咭,我就就咁對每個分類總咭數啱唔啱就算喇!不過一路掃過去都有發現有 一兩 張放錯左位同double攝住左。睇黎到我開始真係用嘅時候,一定要換走佢個核突紙箱再自己自製index至得喇!

到點果六十張厚紙發聲配對咭喇,個listshow哂邊六十樣野,唔點由至可,一點真係有d勞氣。果六十張咭分別放左响三個厚紙兜度,無蓋,最緊要係佢無分號,同埋係亂放一餐,我一路點,一路對番個checklist搵番果樣野黎tick,眼都花埋。再有就係,鬼死咁大塵,點完哂成手都“鞋十十”呀!再有就係我發覺呢六十張咭唔知佢地用咩criteria抽出黎喎,有顏色,不過只係得兩隻色;有中國字嘅一二三,不過又唔係齊哂十個數字又唔係順序架喎;有形狀,都係果句,得 一兩 種!做咩唔集中幾個主題去做呢d配對咭呢?一樣一d咁好似好亂!不由得個心會諗人地dwe真係貴得有道理架,某程度上有一刻會覺得呢set野,四千幾都嫌貴左呀!不過再睇番果d揭揭咭,都叫係過膠面,有圖有字有拼音,自己都好難同無心機整啦,重有埋枝發聲筆,自己又唔識普通話,咁個心都覺得呢四千幾蚊都係要花嘅,如果Ambrose真係學識哂呢五百幾張咭嘅字,咁呢四千幾蚊又唔係使得貴嘅,係佢packing唔精美囉,咁嘅價錢都唔可以要求太高喇!

不過最最最激氣都唔係果d飛邊同大塵,而係佢地竟然將果八張(定七張)海報捲埋一卷,當我地一打開卷野,成卷又自動捲番埋,就算我地反捲番,果d海報真係捲到無倫,點整都唔直,重要我地反捲番又會令張海報有痕,有少少皺!真係唔明佢咁樣俾d海報我地究竟想點,呢d海報唔係suppose周屋貼俾小朋友睇架咩,咁難都捲唔番直又點貼呀?玩咩?!我地唯有好辛苦將d海報攝响地墊同地之間,希望“扎”多佢幾日會直番啦!

而家就等枝筆差好電試吓點咭workwork,再要追番個膠套同頸繩,最緊要係佢話寄個schedule都未收到,真係要打去“咋型”呀!

沒有留言:

張貼留言