2010年8月21日 星期六

出賣

今晚原本諗住留Ambrose响麻麻屋企過夜架,不過當我地走左返到自己屋企,好輕鬆食緊消夜嘅時候,麻麻就打黎話Ambrose喊到連佢平時好寶貝果枝夜奶都飲唔哂呀!成個電話過程中,我都係咁聽到Ambrose嘅喊聲!爹爹一知Ambrose喊唔肯瞓,已經二話不說換番衫衝出去接返佢返黎!返到黎之後,我開多少少奶俾Ambrose飲埋就遊行完先瞓!


爹爹話Ambrose見到佢之後都無出過聲,好似嬲左佢咁喎,神情好似話爹爹好出賣佢,賣甩佢咁!呵呵!心痛死佢喇!不過我地都重諗緊究竟Ambrose唔肯瞓原因係咩?係認人?認地方?定係我地走嘅時候無同佢交代好?之前我試過去姑仔屋企過夜,得我同Ambrose,佢肯瞓架喎!唔通佢係要認我?呵呵!我地重計畫試多一次,試吓我或者爹爹留低陪佢又肯唔肯瞓,事關如果佢係要認地方嘅話,咁我地想帶埋Ambrose去旅行咪唔得?!


沒有留言:

張貼留言