2010年8月29日 星期日

郊遊@大尾篤

星期五啱啱先攞左架八人車,星期六我唔太舒服睇左醫生無出街,今日都係忍唔住要發揮吓部車喇!載埋姑仔同兩個姨甥女,我地決定去大尾篤走一轉!


以我地嘅個性,尤其是我唔熱愛大自然嘅個性,真係諗住兜架車過去,落車行個圈跟住返歸就當郊遊左架喇,點知麻麻又真係好熱衷呢d親子活動,佢已經自動波買哂野去整滷水雞翼腸仔。就係咁,我地呢一個郊遊,無啦啦變左郊外野餐!


去到大尾篤燒烤場,好意外竟然有標位泊車,重要係好容易就有位。好順利泊完車,一行人就搵左個位坐低野餐喇!話就話野餐,因為我地係去左燒烤場,而呢個場係整得好企理,爐邊有台有椅,全雲石,只係用濕布一抺就乾淨可以放心坐。我地帶左Ambrose架單車俾佢坐吓玩吓,推住佢行左一陣佢都笑笑地。可能今日雖然唔係勁曬,不過都比較熱,佢有少少打唔開大對眼咁,又有少少“吽”,無咩笑容,唔知係咪似我唔鍾意戶外活動呢?!


之後我地抱左Ambrose出碼頭望人釣魚,唔知係咪無去過海灘(Ambrose極其量好似去海港城泊車會見到個海之外無正式見過海),佢一見到個海就手指指,指住個海,又係咁望住“哥哥”咁,好似係問我地“咩黎架?”係呢個時候先比較提起精神d


因為實在唔習慣郊遊,又熱又立,唔夠兩個鐘,我地已經話走人喇!不過呢度真係一個幾好嘅地方,天氣涼少少,燒烤應該一流,到時可以租家庭單車踩一陣又食一陣,如果夠膽又可以同Ambrose划艇,附近洗手間又大又尚算乾淨,對於我呢種城市人黎講,真係好ok!我諗我地而家開始都要訓練自己多d去郊外走走,Ambrose越黎越大,真係唔可能個個星期都係行商場囉!


沒有留言:

張貼留言