2010年8月25日 星期三

一歲返健康院打針

Ambrose一歲喇!要返健康院打針,終於可以準確同佢度高磅重喇!之前成日响屋企同佢磅都好似比之前輕左咁,攪到唔知關唔關轉食兩餐粥事!上網又見0908bb個個都好高咁!我專登買左度高尺返屋企貼,貼啱位架!總之响屋企就重二十至二十 二磅 不等,高就72厘米!


今日返去健康院,用番佢個磅,Ambrose10.51kg,即 二十三磅 鬆dd,高原來有76.5厘米,原來Ambrosed都唔矮,姑娘重讚佢條腿又長又多肉,哈哈!不過明明屋企個度高尺係啱,唔知知點解有咁大出入,唔通企直度同健康院瞓住度真係有分別嘅?!今日見姑娘原本以為都有好多唔同測試要做,點知好多都係問我bb識唔識呢樣果樣,答左就算,無另外要佢做一次睇吓。可能朋友响果度做啦,佢撩Ambrose玩嘅時候有叫佢bye bye同俾俾,就係咁,正當個姑娘問我Ambrose識唔識呢兩樣時,朋友仔入黎聽到就話之前同佢玩佢做到喎!唯一一個係要Ambrose做嘅係攞星星餅。開頭Ambrose都唔係好郁架,差d要出動我果d小饅頭至得,之後Ambrose用右手先去攞餅,正當佢想放入口嘅時候,又俾姑娘攞番,要佢用左手攞,今次佢又唔攞,停左响度望,隔左一陣先得,我覺得Ambrose攞得唔靚,因為佢唔係用第一二隻手指去攞,係用哂成隻手去攞,不過姑娘又無話有問題,重話佢手指叻,我都無野好講,就係咁,Ambrose個一歲發展測試就做完喇!姑娘問我有咩發展問題問,我話Ambrose好似有時會企唔穩,不過姑娘都無回應我,可能覺得呢個階段係正常啦!我又話Ambrose唔識擺野,次次要佢擺,佢都唔擺,只會攞哂d野出黎走左去,我見上playgroup嘅小朋友個個都得架,無論係放圈圈定入通粉!姑娘又話佢識“俾”,所以佢係識,只係唔識聽指令要佢放入特定位置喎,叫我地訓練吓就得!佢又唔知我地已經好早教,都訓練左好耐架喇,都唔知佢係唔鍾意定唔識囉!又係話正常,咁我又費時再問喇,唯有睇Ambrose打歲半針時嘅進程係點先啦!


今日係打肺炎鏈球菌加強針同麻疹針,一共兩針。因為麻麻要覆診嘅關係,今次由爹爹同我一齊陪Ambrose打針。我地之前一晚仲講緊邊個做衰人拑實佢俾人打針,爹爹話唔想破壞佢同Ambrose嘅關係(因為Ambrose係勁痴爹爹架),佢叫我捉實Ambrose喎!咁如果我係可以,我就唔使叫爹爹都放假啦,我就係驚我唔夠力捉實Ambrose先叫爹爹一齊咋!我就話我同Ambrose關係無佢地咁好,我唔想進一步破壞我地原本已經唔太好嘅關係,我叫爹爹捉實Ambrose!哈哈!其實都無定案架!不過因為Ambrose太痴爹爹,佢都唔肯俾我抱,咁好順理成章,都係爹爹捉實佢打針!哈哈!最好笑係爹爹問姑娘可唔可以叫其他姑娘捉實Ambrose,佢話佢都好驚喎,我地又响個姑娘面前討論邊個去捉,佢又驚我又驚!我唔驚睇實姑娘入針,我真係驚我唔夠力鬆手枝針會打歪!爹爹都好心驚膽氈咁捉實Ambrose,而我,因為聽左個朋友講話記得準備餅仔氹番,因為佢個女喊得好勁,咁我就好快手已經開定條餅仔出黎。姑娘好快已經打左一針,啱啱見佢打完就聽到爹爹問得未,姑娘話打完一枝,佢重好驚訝咁快打完添!打完呢枝針,Ambrose無喊,我都想俾餅讚Ambrose叻叻,俾姑娘叫唔好,話要打哂兩枝先好比。之後果針,可能因為爹爹拑住左Ambrose呢個動作好耐,又加上可能真係痛,Ambrose一入針就叫左一聲,我一見姑娘打完我就想用條餅仔氹番Ambrose,心諗呢個大好人留番我啦!點知Ambrose只係叫左一聲,之後喊兩下唔大聲就收哂,含住兩泡眼淚即時同個姑娘做bye bye手勢,都睇唔到我係咁俾條餅仔佢!係我最尾塞入佢隻手度,佢先識攞住食咋!Ambrose重攪笑到出左打針房見到個靚女,佢見人地又要入去果間房,就係咁狂講野報串,好似叫人唔好入去呀,好痛架,搵笨架咁!哈哈!


Ambrose真係好叻,好勇敢呀!


1 則留言:

  1. 佢好叻叻豬呀! 大過咗一定可以保護到老婆呀!
    哈哈! 好醒喎! 咁細過識報串!
    [版主回覆08/27/2010 10:41:00]呵呵....保護左呀媽先呀!!!!

    回覆刪除