2010年8月19日 星期四

一歲喇

Ambrose今日一歲喇!


為著Ambrose一歲生日,之前都有諗過同佢去廸士尼酒店過一晚,不過因為價錢真係幾貴,去一晚package都要成二三千,我就唔係幾捨得喇,加上Ambrose已經入過樂園,我就更加唔想嘥錢只為瞓一晚!寧願俾多幾千蚊之後同佢去吓旅行都重好似抵d!之前都有個package係海洋公園加酒店嘅,大概一千蚊,不過到我地打去book時,個優惠又只去到七月尾!見Ambrose生日又係平日,請假慶祝又好似誇左少少咁,又無特別地方去,所以最後我地都係無請假返哂工。


今日同平時一樣,我地返工放工無特別!因為姑姐放假同兩個女去影樓影相,麻麻又帶埋Ambrose去襯熱鬧,咁Ambrose生日都叫做有出過街喇。原本諗住橫掂Ambrose都有去影樓,想話叫姑姐幫佢ad hoc影一攝造型照,都係貪得意吓,不過老公就話我地無得同佢影家庭照好似唔係幾好,咁就告吹左喇!


食完晚飯,我地特登攞左個箱仔出黎放蛋糕,個箱係啱啱好就到Ambrose高度,佢一行埋去個蛋糕就响佢心口仔同肚嘅位置,嘻嘻!Ambrose見到個蛋糕就開始八掛想去摸,至斃係佢企唔得穩要爺爺扶住企,點知爺爺又係咁唔俾佢掂個蛋糕,終於攪到佢喊喇!生日流流攪到人喊都有!我即時用叉拮左一粒蛋糕面嘅蜜瓜俾Ambrose揸住止喊先,再抱佢上張high chair等佢坐响度慢慢食!見佢好陶醉食粒蜜瓜,我地竟然冒住俾Ambrose撥落地嘅危險,將個蛋糕放左响佢high chair張台面度!好神奇地,佢無撥落地,重不斷伸手想掂個蛋糕又縮番埋,再繼續食佢果粒蜜瓜。真係機不可失,我地不斷同佢影相,雖然佢掛住食無咩點笑,但我都覺得d相好靚!


Ambrose,生日快樂呀!媽咪祝你身體健康,聰明伶俐呀!


沒有留言:

張貼留言