2010年10月2日 星期六

第一次搭巴士

Ambrose第一次搭巴士,其實只係佢大概個幾月大嘅事,當時我重放緊產假,悶悶地,奶奶又想出荃灣行吓,就係咁我地兩個女人仔揹住Ambrose抽住bb車事前唔話俾老公知就出左去shopping!當時Ambrose都只係一味瞓,對佢黎講可能係比屋企嘈dd咁瞓啫!


今日我同老公第一次同Ambrose搭巴士去灣仔,哈哈,好似好寸咁,第一次搭巴士!呢一次係Ambrose稍為懂事以來第一次搭巴士,真係好有紀念價值!平時佢坐私家車,總係坐唔定,由左爬向右,又由右爬向左,又要企上椅度,又要落地蹲,真係舞佢唔掂呀。今日搭巴士無得咁樣俾佢爬左爬右,車程又要成個鐘,對我地黎講係一大挑戰呀!


好好彩一落樓就有車,唔使等車!上到車,我地坐上層,Ambrose有少少好奇,都有望吓車外嘅景物!不過巴士就無得比佢左爬爬右爬爬,加上係爹爹抱住佢,佢都叫定少少,只係有時要由爹爹度撲埋黎要我抱,再由我度撲向爹爹度要爹爹抱!爹爹話佢好難攪,佢好攰!我話平時佢揸車我坐後面我重攰呀,今日叫無得比佢爬黎爬去得咁勁,已經算好好!哈哈!爹爹除左係第一次同Ambrose搭巴士之外,重應該係第一次以乘客身份同Ambrose一齊“坐”!


無驚無險,都總算搭到去灣仔!Ambrose全程都無瞓到!辛苦爹爹舞足全程,而我就幾舒服咁搭呢程車,哈哈!


會合左睇完醫生嘅奶奶,响譚魚頭飲左餐茶,再行左陣玩具街,Ambrose見到隻發聲龜,佢簡直係熱愛小動物呀,一手抓住個龜殼係咁笑哂,真係唔買俾佢都唔得啦!行左幾間玩具店,Ambrose都打哂喊露,我地又攰攰地,原本話行吓銅鑼灣都費時去喇,朝住巴士站方向返歸,再一次好彩,有巴士,唔使等!Ambrose上車已經豬左!爹爹呢程車只係攬住佢瞓,舒服好多!


唔知Ambrose第一次搭飛機嘅時候可以定幾耐呢?


沒有留言:

張貼留言