2012年1月20日 星期五

買波鞋

今日同呀媽覆完診,個心都幾“up”,總係覺得自己唔係好孝順咁,以前已經唔係成日陪佢,今時今日有埋Ambrose就更加困身,新年就到自己都無時間去剪頭髮,莫講話陪呀媽!至慘係就算我肯辛苦少少帶埋Ambrose出去陪佢行街街都唔得,因為要捉住Ambrose就自然好難兼顧呀媽,呀媽係要繞實至得!所以如果唔放低Ambrose自己出去,基本上我都唔可能一個人睇一老一嫩!所以雖然呀媽都有埋怨過我無同佢行街,但我都無辦法!


 


今日難得病假陪佢去睇醫生,咁就順便同佢行吓吉之島,想買對波鞋俾佢。不過吉之島真係人來人往,多人到要拖實呀媽行都好辛苦。最後我決定左直接行去允記睇波鞋,唔好行黎行去喇!一向同呀媽買野都好煩,佢呢樣又話唔好果樣又話唔好,總之,唔明佢點解有咁多criteria!今日去買波鞋都係搵自己笨,因為臨近新年,人人都去買鞋,波鞋舖更加係人頭湧湧!响允記入面轉黎轉去真係唔易,攪左一輪都無咩邊對特別啱心水,又同佢去左對面馬拉松睇!攪左一輪終於都搵到對啱心水嘅試,點知試左又細得濟,大多個碼都重係細,再想試大多個碼已經無喇!重要當初無預試鞋,呀媽都無著襪,試試吓要同佢走去買襪,人又多,真係一片混亂!好喇,無碼都唔知點算,因為又要由頭再揀過!又係揀左一輪,想話同呀媽去返允記睇,好彩又發現到之前試果對同款有另一隻色啱心水,唔行喇,有碼就即試埋啦!試啱左就即俾錢走人啦!


 


其實近新年,間間波鞋舖都做緊全店八折,我都無為意有d係無折嘅!到我去俾錢時見到佢無計折俾我,我問佢佢就話我果對無折,我都覺得好奇怪,唔係話全店八折咩?不過實在擾攘左好耐,都試啱左,費時又攪過喇,俾完錢就行!不過去到門口都忍唔住叫呀媽企定定等我,我行去睇吓d海報,真係寫住全店八折,除左公價貨喎!咁我咪又行去貨架度睇囉,原來貨架上幾乎所有波鞋都扣住個牌寫八折,唯獨是我地買果對係無架,再望吓成間店嘅鞋,講真,真係無咩邊對係無牌掛住架喎,我地真係咁好彩,咁多對都唔揀,竟然揀左對無減價嘅波鞋,唔話自己有品味都唔得,哈哈!


1 則留言: