2012年1月20日 星期五

右眼覆診

今日攞左病假同呀媽覆診,無法啦,夾左成個月都夾唔啱一日同佢去睇眼,本來諗住上次都無咩野,今次去都係去望一望同配眼鏡,等到二月先睇啦,點知呀媽突然落order話要盡快睇醫生,因為佢話隻眼近一個月都成日眼濕濕勁流眼水,佢驚手術傷口有問題喎,佢落旨當然要即睇啦,邊等到丫?!


 


去到診所,姑娘先同呀媽驗眼,又係望住個營螢光幕,睇一個超大英文字,都睇唔到,我都預左架喇,第一次同呀媽黎驗眼,佢已經係咁,當時真係好驚訝,而家已經唔會喇!姑娘可能都知道睇螢光幕字都無咩用架喇,所以都即時放棄左,轉而係行去呀媽前面少少位置舉起幾隻手指問有幾多隻,見到咁樣其實都真係幾心酸,有時都想問點解次次都係我去陪呀媽去睇醫生覆診,次次都要我受呢d咁令人心酸嘅野?唔知點解今次舉手指,呀媽好似好多都見唔到答唔出同埋答錯,其實姑娘只係企响呀媽前兩三尺,幾多隻手指都答唔出,真係唔知呀媽平日係點樣去買餸煮,又係諗起都心痛!原本我以為只有我覺得呀媽好似未做手術前睇手指答得好少少,出左黎之後連呀媽自己都話點解好似之前答得好d,今次差咁多咁!我都無言以對,又唔想令佢唔安樂,唯有就話都係差唔多,可能隻眼成日流眼水先至係咁!呀媽話咁其實都唔使配眼鏡啦,因為根本都幫唔到!講真,驗完眼我都覺得係,其實有無都無分別,配黎都好似好浪費錢咁,但唔通咁樣同佢講咩?唉!


 


入左醫生房,一講話流眼水問題,個醫生即時望吓佢對眼,即時話傷口無問題,佢話呢排佢有好多病人返黎都係話有流眼水問題,佢話係天氣太濕喎,其實都唔係好明點解天氣濕就流眼水咁攪笑,同埋點解只有做左手術果隻眼至流呢?醫生只係話如果我地再唔理另一隻眼都係咁,就咁就帶過左喇!不過我忍唔住同醫生講話呀媽隻眼好似睇得無之前咁好咁,醫生又話無可能!咁我一直都明做左手術唔會好幾多,只係有個希望d野光多少少啫,只係無諗過會差左囉!而家唯有希望呀媽清番眼水之後隻眼會好d啦!


沒有留言:

張貼留言