2012年1月9日 星期一

Marriott Vacation Club簡介會

1112月尾,突然收到Marriottstaff打俾我,話有個簡介會想邀請我去!原本呢d唔知咩推廣電話,我一聽完間公司名後一定會同佢講唔需要,之後就唔理佢講咩野同埋講完未,我一定會收線,係就係無咩禮貌,不過佢地都無問我方唔方便就一輪咀講,真係好乞人憎架麻!之但係呢日我聽到係Marriott打黎時,我無即時收線,重好有心機咁聽佢講野!因為早响成年前我已經聽聞過,去Marriott嘅簡介會,係會有禮物,通常會係幾百蚊嘅cash coupons又或者酒店住宿,好多人都話去一去聽就有禮物攞,真係唔錯!聽就耐唔時都聽過,但呢d電話又真係從來都無收過,哈哈!果日一接到呢個電話,都幾開心架!個staff同我講今次禮物係$500 cash coupon,而個簡介會只需90分鐘,不過就要同伴侶一齊去囉!最後,我梗係為左呢$500,一定要老公同我去啦!


 


不過其實約左時間後都有驚過上去都係俾人sell野多,唔知會唔會好煩同好難甩身,我特登上網search過,見人話其實都ok唔會hard sell,唔會走唔到,咁我都放心d


 


Marriott Vacation Club係咩,當然我都有睇過吓人地點講至上去聽,唔係人地真係sell我野我都唔知咩黎就唔多好啦!Marriott Vacation Club其實係sell會藉,買左佢個會藉(唔同分數),就可以每年去旅行住酒店唔使錢,佢地呢個係“分時渡假”concept!一個one off 嘅價錢就可以成世(去到2056年)旅行住五星級酒店唔使錢,諗落都知唔係平啦,所以都好放心去呢個簡介會!


 


當晚同老公上到去,有個女sales出黎同我地傾計,言談間都有問過吓我地嘅工作,可能係摸我地底啦!佢一直都話我地後生,不過我同佢講出面嘅staff已核對過我地身份證,我地年齡係絕對fulfill到黎呢個簡介會嘅requirement!唔知係咪見到我地嘅style唔多似會buy佢地嘅concept,同埋知我地有個兩歲嘅小朋友,呢個sales都唔係好aggressive咁介紹佢地個club,感覺上佢好求其,成日都有dead air咁!係咪佢都知我地唔多啱,但我地上得黎公司都要佢地做足90分鐘野呢?感覺上真係sell得麻麻地,加上呢個會藉對於我地黎講又真係無需要,一來我地都唔會下下住貴酒店,二來我地都要睇番去邊度地方至決定住邊度方便,join左會咪即係一定全住佢d酒店至得?好似好煩咁,又要早dbook位,真係得個攪字!


 


不過一場上去,除左去攞禮物,都係當去見識吓,知多樣野囉!講完左一輪就埋位坐低到戲肉,sales提出左三個plans俾我地,佢話最低plan啱我地一年去兩星期旅行,佢一路講左好多數字出黎,我呢個數字白痴真係接唔住佢講咩,見老公都明,重有提問,咁即係我唔使明啦!哈哈!不過講完一輪,我先知係以美金計,佢sell我地果個plan,係$57,000美金,即係四十幾萬港幣!!!唔係麻,我上去之前以為只係sell十幾萬嘅野,都已經諗住唔會幫襯,而家佢講緊嘅係四十幾萬,佢地唔係覺得我地就咁上黎聽一聽佢講幾講,狂問你想去邊度旅行,咁就會落搭俾四十幾萬佢地麻?!


 


sales可能都知我地無心同唔係佢地嘅targeted customers,所以佢無hard sell我地,行左出去話俾我地傾吓先喎!不過有咩好傾丫,去之前已經唔覺得有需要參加,去完知道咁貴就更加唔會啦,所以見個女sales行左出黎都叫住佢,話我地覺得貴同無需要,佢都好爽快咁話無問題,咁就再叫左個經理黎簽禮物俾我地。當然,呢個經理又點會放過最後機會丫,佢再counter offer左兩個再平dplans俾我地,不過可以去旅行嘅日子就少左,其實平左係無咁著數咁,但對於我地黎講,唔係完全係錢嘅問題,而係真係無咩需要同興趣,有錢留俾Ambrose讀書上興趣班好過啦!個經理講完之後,都話俾時間我地傾吓,不過今次老公就一口話唔使喇,經理都好坦白問我地如果有十分,我地興趣有幾多?估唔到老公真係好決絕咁話介乎1-2,個經理一聽,無野講,直接簽埋禮物俾我地出reception攞!其實老公話佢都buy佢地個concept,同埋認同係抵,不過無情情攞幾十萬出黎,响呢個時候係唔啱timing囉!起碼Ambrose重咁細,讀書又未定到路向,真係好多未知嘅開支。同埋可能再過幾年到佢大左,要同我地旅行分床分房瞓時,咁呢個會藉就有用喇!


 


呢個經理,我就無咩好感架喇!佢响我地同個女sales傾野時入過黎一次,見我地買左張電墊,就問我地响邊買同幾錢,我答佢話係HSBC換購返黎,只係$400,佢就話佢都响Sogo買左一張千幾蚊,我同佢講我果張响Jusco賣緊都千幾蚊,佢竟然問我張墊made in邊度,好乞人憎囉!佢係咪覺得我地張墊係cheap野,係made in china先咁平呢?我真係好想問佢麥佢唔知HSBC全城熱購緊呢張墊咩,點解咁蠢走去買張千幾蚊嘅!呢d人咪狗眼看人低囉,以為我地買換購嘅野就好cheap,以為我地俾唔起錢咁(雖然都係,哈哈)!重有,呢個經理一知我地小朋友讀幼稚園就已經問我地讀邊間,好似佢識哂所有幼稚園定佢覺得我地一定會俾佢讀名校?我即時一句“得”埋去話講你都唔識啦!哈哈!除左個經理麻麻地之外,女sales雖然唔太想sell我地咁款,但都有禮貌嘅,所以我地都會有少少唔好意思嘅感覺,不過要做幾十萬生意,就預左唔係個個上去都會買架啦,我又覺得無話邊個阻邊個時間嘅!最出奇嘅係,佢地個receptionists真係超好笑容同有禮貌,感覺真係好好囉!


好順利用左個半鐘時間聽完個簡介會攞埋coupon就走得!超開心!


沒有留言:

張貼留言