2009年5月22日 星期五

B型人

我最近發覺我真係一個徹頭徹尾嘅B型人!我嘅血型係B型啦,就連我嘅身型都係!

 

都唔記得係幾時開始嘅事,胸部同腹部都脹左,可能係「漸」,令到我唔覺唔覺,到有一日,忽然間胸嘅底部竟然可以觸及腹嘅頂部,我不由得驚訝,原來胸大嘅感覺係咁嘅,呢種咁奇特嘅感覺好可能係我人生裡面嘅唯一一次!唔,我唸好多人都會覺咁様得都幾好,但係,我就覺得認真麻麻喇!真係好難想像d人可以時時刻刻都feel到自己個胸,某個程度,我覺得好難受!好似夏天好熱嘅時候,B型人會發現汗水都“攝”在那貼在一起嘅兩團肉内,好唔舒服!又好似當你食飽飽嘅時候,個胃自然又再脹d,呢個時候,無論你坐得幾直都好,個胃都好似會摺住左,好似B字俾人壓住左咁,好辛苦!唔知其他大肚婆係咪都同我一様有呢種B型困擾,定還是得我自己有呢d問題,事關我以前應該係I型人,即係柴人,完全無試過肉貼肉嘅感覺,所以一旦貼住左,果種累贅嘅感覺,真係好難會習慣!

 

有時都會唸我哋大肚婆就無得選擇要做B型人,唔同嘅係個B型嘅程度,但係我見响街度有好多仿B型人或者係疑似B型人,點解佢哋唔潔身自愛d去擺脫呢個B字呢?呢d仿B型人或者係疑似B型人嘅表徴同真正B型人係一様,所唔同嘅係佢哋行路無咁“呀吓呀吓”,因為佢哋根本唔使就住個肚黎行,雙腳可以貼近d,唔似我哋呢d真正B型人,雙腳無可能拍埋一齊!另外,就算佢哋都係“呀吓呀吓”咁,佢哋絕對可以彎低身去執地下嘅野,而真正嘅B型人亦無可能咁做,事關小b會第一個投訴,跟住就係你身邊嘅人,所以真正嘅B型人通常都唔需要自己彎身,佢隔離果個會幫佢架喇!迫不得已,真正嘅B型人只會整個人向下蹲!

 

可能而家實在有太多仿B型人或者係疑似B型人啦,一般人都慣左,所以我哋呢d真正嘅B型人無論响邊度,都無咩人會禮讓你,甚至乎會遭人白眼,例如有好幾次行得慢,俾後面嘅人爬完頭重要擰轉頭“厲”你!搭地鐡企左响門口個肚頂住行唔到入去,出面嘅人都照“標”上車,眼神中責怪你見佢上車都唔行入d俾佢入!坐村巴嘅三人位最入,中間果個疑似B型人一上車就打開大脾坐迫住哂,又唔係幾好意思話佢唯有忍左佢,點知佢一起身落車果下先發現原來係佢著條裙扮B型人,佢根本上唔係,呃左我嘅容忍力!坐村巴嘅三人位中間果個,最入果個要落車,坐出面果個梗係可以成個身轉出去讓路啦,坐中間果個可以點?就係盡量坐直個人縮埋對腳俾人過,但係B型人對腳縮極有限,咁又無啦啦俾人“啤”完再毫無顧慮下踩住腳面出囉!如此種種,真係層出不窮,雖然話係d人無品,無咩公民意識,但某程度上,如果唔係有太多仿B型人或者係疑似B型人嘅存在,我唸d人都唔會咁麻木!

沒有留言:

張貼留言