2009年5月15日 星期五

H&M

今日收工約左Ellen Law行尖沙咀,陪佢買護膚品,順便俾埋d薑皂佢。我哋一去到尖沙咀就食晚飯先,無計啦,大肚婆肚餓唔忍得,同埋唸住Faces早關門,早d食可以行耐少少。點知食完野一行出新港中心就見到新開左間H&M,入左去睇先發現好大,有Maternity Wear同埋Kid Wear,因為唸住遲d影大肚相,想買番條one-piece係收腰貼肚d嘅,又俾我搵到喎!見到條大肚牛仔短褲,好吸引,成日都著長褲,鬼咁悶,短褲又型d,係唔知返唔返到工,唔理啦,二百幾,買左先唸啦,唔著拖鞋都ok啩!

 

再去睇Kid Wear,真係不得了,d衫好cute,睇到我哋目不暇給,不過都係女仔衫多dd,我哋仔仔就可以慳d啦!不過我都忍唔住買左跳跳虎嘅夾衣俾小b,重有係“迫”褸開腔嘅低衫仔夾衣!價錢都唔貴喎!以後去尖沙咀又多一個shopping好地方啦!

 

行完H&M都好晏,開心過頭,即刻去返買護膚品同行Zara,時間啱啱好,行完去食番個甜品,一坐低就好累,食完就搭車返屋企嘞!

 


沒有留言:

張貼留言