2009年5月21日 星期四

政府產檢

今日又係政府嘅產檢,都唔記得第幾次嘞!今次好d,係下午,睇完可以走得,唔使一早去咁辛苦。

 

一點鐘放lunch我就開始行去,唸住上次去無咩人,今次都應該好快,lunch都無食就直接去健康院,去到成個廳都係人,估唔到原來下午係咁嘅,我排十九。又係驗尿同磅重,之後等叫名見姑娘。我重以為今日會有上次結構性超聲波嘅報告,點知姑娘話上次醫生如果check到有問題會同我講,無講即係無問題喎!之後姑娘話我比上次重左3kg,重得快左,叫我自己睇返。我心唸,睇番即係點呀,係咪唔可以重得多?真係奇怪,我都係食咁多野,都無話特別食多左,又會無啦啦重左咁多都有?!有d唔開心啦!希望係重多左落小b度啦!再之後,以為等醫生叫名,點知叫我果個係第二個姑娘,都係係咁易按吓肚,俾我聽左幾秒小b心跳就叫我走,等我重唸住問吓頭痛嘅野都無得問,勁失望!健康院安排左六月十八日朝早返贊育做糖水測試,六月十九日朝早覆診,都唔知點攪嘅,連續兩朝都要返去,做咩唔一日攪哂去?!麻鬼煩!

 

走左之後,我就去搵野食,咁啱見到有間triumph outlet,泳衣九十九蚊有兩sets,忍唔住買左兩套,唸住影大肚相用!

沒有留言:

張貼留言