2009年5月6日 星期三

胎心機

唔知點解呢幾日小b無咩點郁咁,日日都等佢,佢都唔回應我。自從聽過我買開衫果個sales姐姐講佢個朋友响屯門醫院穿左水生唔到,醫生又唔肯開刀,最後個b都係開刀攞出黎,有心跳但唔識抖氣,我就有d擔心小b,點解郁少左?會唔會响肚裡面窒息?等左幾日,都忍唔住同老公講,老公都有問使唔使睇醫生,都係果句啦,咁突然先book婦產科醫生,通常都無得即刻睇,又要等好耐先有期,睇急症就可以即刻睇到小b,不過我個case都係小b唔係幾郁,睇急症又誇左d,好似好濫用呢個服務咁,所以我都唸住睇多兩日先算啦!

 

講完第二日,老公返工嘅時候打俾我話不如買部胎心機,咁就可以自己隨時聽到小b嘅心跳,唔使成日都擔心!唔,我唸左幾秒,都係唔買啦!買咁多呢d野,將來又無用,d人通常都係啱啱有嘅時候買,咁就可以用耐少少。其實我都成廿一週幾,有時禁吓個肚都好似feel到小b嘅心跳(唔知係佢定我嘅,因為我都跳得好快),胎心機又好似重令自己緊張d,聽人講有時搵唔到呀b嘅心跳,咁真係自己嚇自己。我唸touchwood有咩事都係去急症重好啦!

 

老公今次都無堅持,睇多幾日先!

沒有留言:

張貼留言