2009年5月4日 星期一

政府超聲波

今日一早去贊育照超聲波,九點二要去到,唉,真係重早過返工!我同小b講,我哋食少少野出發,應該好快照完,照完先去嘆番個熱辣辣嘅早餐,小b好乖,踢左幾吓話好就瞓番嘞!

 

八點九去到贊育,因為照超聲波要俾錢,所以要先去會計部,點知會計部又未開,成條人龍响度!我約左九點二,咁唯有排住隊先,驚會計開左先排再上三樓照就遲到嘞!唔係企左好耐就累嘞,可能食得少少野啦!同埋我寧願行多過企定定,隻腳掌會企到無力咁!排得隊俾埋錢上到三樓都差唔多夠鐘,個超聲波部又係無人返工咁,reception無人架,全場得我同另一個大肚婆到左,都唔明佢咁早好似無人返工咁,但又約我哋咁早到喎,衰到死!咁咪又係等囉,好彩佢哋好多BB雜誌睇吓,都無咁悶!坐坐吓都開始有人出現,亦都多左d夫婦到左,我戴左口罩,唔知係咪咁,有d夫婦都眼望望,覺得我怪啩!又或者奇怪我自己一個人黎啩!

 

終於都到我,我唸都成九點半,入到去,有個大肚婆行埋黎話佢係黃醫生,今日黎呢度係睇小b嘅器官結構嘅,不過我哋都係盡量睇架咋,睇得幾多就幾多啦!佢講到咁不負責任,聽完都慶幸之前book私家照左。重有個醫生呀,我响出面坐緊嘅時候,佢先施施然返黎,都唔知佢返幾點嘅!我覺得如果約到我咁早,起碼都真係有人咁早返工囉,如果唔係點解要我咁早到喎!

 

我對政府檢查不嬲都無咩期望,只係上次巫醫生講到我胎盤低,好大機會升唔到咁,所以都想睇吓政府點講。個醫生雖然係大肚,但係同巫醫生真係差好遠,講bb嘅時候一d感情都無!我不期然唸佢點睇自己個bb嘅呢,,會唔會好職業化咁都係覺得無咩野,成日都見架啦,個個b都差唔多架啦!

 

今日小b都無咩郁,可能知道醫生要睇佢啩!醫生都好靜,無咩講過野,成間房都靜英英咁,可能係咁,醫生都係耐唔時講呢個係頭仔,腳仔咁,又唔會同你講多一句,正唔正常呀咁....一開始佢都有問我有無去私家照,我話有,佢就問我私家有無話d咩特別野,有無唔正常呀咁,我都唔想理佢,覺得我有照還我有照,你都要睇架啦!我同佢講話大致正常囉!佢照小b手仔腳仔都無同佢數齊唔齊,可能佢一眼睇到齊又無數出黎啦!總之就佢有佢照,我有我瞓响度啦!開頭小b“僕”左响度睇唔到嘴仔鼻仔,佢話返轉頭先睇,後尾佢返轉頭睇,小b都係咁上下姿勢,佢就問我私家有無講嘴仔鼻仔有無問題,嘩!我真係嬲嬲哋架!我如果無睇咁點算呀,你下下都問番我!我覺得佢唔想煩,問左我如果無咩事就好似唔會幫小b睇咁,我梗唔想啦!我咪話上次小b兩隻手伸左上黎遮住,都唔係睇得好清楚,“應該”無事啩!個醫生係咁易震吓我個肚就話睇到嘞!我忍唔住問佢係咩,佢就話,嗱,佢個嘴咪响度妹妹吓囉!唔....我都唔係幾睇到,都唔知係咪嘅!都無法啦,佢係醫生,佢話係就係囉!下次睇巫醫生都係叫佢望多次穩陣d

 

去到尾聲,醫生同我講我個胎盤低,我話佢知私家都係咁講,見佢又無咩意思further解釋吓或者講多少少,好odd!講完你知又唔講多少少,咁即係點呀?我又唔醒起問佢有幾低,只係問佢我仲可唔可以順產,佢答我如果以我而家嘅程況去到尾都無變嘅話,我唔可能順產喎!唉!我真係應該問咁差幾多先可以....但係我當時又唔識問,出左黎先唸起!醫生叫我三十二週再返去照,睇吓到時有無髙番先決定開唔開刀!三十二週......有排忐忑嘞!

 

臨走時重唸住book埋果d產前講座,我都知我遲遲哋,不過都無唸過book唔到,點知放工後嘅堂全部無哂,得d平日早上嘅堂,即係要請假去聽,咁我一堂都無去過,驚驚哋,唯有都報左先算啦,不過佢哋都話有dfull左,有無攪錯架?!

沒有留言:

張貼留言