2009年5月29日 星期五

床仔 (一)

响醫院出黎,抖左一、兩日,都係忍唔住出街。無法啦,都唔係好瞓到,响屋企又無野好做,好悶架!有時候,我覺得自己有左之後成日都好想出街,以前就算响屋企hea都唔覺悶,而家叫我放假响屋企就周身都唔安樂。會唔會係我潛意識覺得生左之後就無咁free可以周圍去,所以而家成日心思思要出街?定還是知道左胎盤低之後,成日驚遲d可能無咩機會出街,而家就去番夠本先?真係唔知!不過今次入院之後,唔知老公係咪意識到我會早產嘅機會幾大,又或者呢次係我入醫院嘅序幕,所以突然間就好有決心去買床仔!

 

之前去左尖沙咁睇,今日去Mega Box行吓,又順便睇埋床仔。平時星期六、日去Mega Box反而無咩人,今日係平日,唔知係咪近lunch time,幾多人吓,都未見過呢度有咁多人,哈哈!

 

去左荷花,唸住用張金咭VIP coupon去睇吓有無野買,點知去到佢咁啱做緊孕婦BB節,係人都唔使用VIP咭或coupon都可享金咭會員價,所以去到又係比平日多人少少。之前同老公都睇過呢度嘅床仔,老公都好鐘意,其實床仔張張都係差唔多,分別係大d同細d,平d同貴d,都睇唔出有d貴响邊!老公可能覺得荷花d野信得過,,張床都係千六蚊,standard價,又係佢鍾意嘅深木色,所以成日都念念不忘荷花嘅床仔咁。係我成日唸住等埋一田或者吉之島特價先買,唸住張張床都係千六、七咁上下,一田或者吉之島特價時會有八折,都差幾百蚊,所以老公鍾意荷花嘅床都唔俾買住。今日去到睇床仔,唸吓唸吓都係算啦,唔等喇!如果早產就真係麻煩,都唔知等唔等到八月做BB節嘅時候買。我哋都差唔多決定要買,老公鍾意深木色但我鍾意白色,我哋就唸黎唸去買咩色!唸吓唸吓,無意中睇吓頭先派嘅leaflet,竟然見到有張床仔做特價九百幾,咪多口問吓個sales即係邊張,佢竟然話即係我哋想買果張!原來荷花嘅孕婦BB節係日日响唔同分店都有唔同嘅指定產品限量特價,而我哋唸住買嘅床仔原來會响三十一號荃灣分店做特價,限量二十張!我哋緊係即時唔買住啦,差成六百五蚊喎!好慶幸無啦啦見到張leaflet同埋多口問句咋,如果唔係就白白買貴左!我哋即時決定三十一號去荃灣分店,十點鐘一開門就入去買果張床仔喇!

沒有留言:

張貼留言