2009年5月31日 星期日

床仔 (二)

前兩日去完Mega Box知道三十一號荷花荃灣分店有張床仔做特價,我哋就唸住佢一開門就入去買喇!不過奶奶就叫我哋早d去,始終都係限量,又平咁多,會有人排隊喎!我哋都唔係好信,排隊?會唔會電視台走黎影架?!我哋唸平時荷花d野出名都貴,都唔係好多人去,重要forum都無咩人講荷花嘅孕婦BB節,咁即係唔太多人有興趣啦!所以就唸住最多早三個字去到就算!後尾奶奶又話佢又去,叫我哋唔好食早餐九點出到去,見到無人排就去食早餐,有人排就排隊輪住去食,咁都好嘅,反正都早,出去食都唔係好遲!就係咁我哋就九點鬆d出到愉景新城。放低左奶奶,我哋去泊車,點知奶奶打黎叫我哋去食早餐先,原來已經有人排緊隊,真係估唔到!咁我哋去左麥記食野,我食完個開心樂園餐竟然都重未覺飽,好得人驚!老公換左去排隊,奶奶黎食早餐,跟手幫我買多個漢堡飽先夠,我都係第一次食咁多野咋!食完上去會合老公,一上去,發現我哋已經係排第十個,我都打左個突,好彩真係早d出黎,原來真係有人會排隊架!我哋就開始擔心前面九個會唔會唔止買一張呢?荷花又好似無限每人買一張喎,會唔會去到我哋就無哂呢?我哋後面都重有好多人,佢哋又係响度數黎數去自己排第幾,氣氛都幾緊張!後尾我哋留意到九點九、十個字嘅時候,已經排到去二十,所以如果我哋真係早三個字先到,真係好大機會買唔成!

 

十點鐘,荷花開門,d人開始有d混亂咁行入去,因為荷花無staff睇住,我哋都驚行行吓入去俾人打尖架!之後有staff出黎話黎買床嘅就跟住入,買其他野嘅人可以隨便入内購物喎!佢都傻架,咁早又排哂隊咁,唔係黎買果張限量特價床,真係咁神心黎買其他野咩?又唔係平過人!結果咪又係全部人黎買床,混亂中行哂入去排囉!好彩都無俾人打尖!不過,我哋前兩個位有個呀叔呢個時候先打俾屋企人報告果張床仔嘅尺寸顏色,重聽到佢問電話裡面嘅人買唔買,真係俾佢激死!黎得排隊嘅人應該之前都好似我哋咁已經睇中左,知道哂details先會黎架麻,佢唔係咁啱經過見人排隊佢又排埋一份吓嘩?!

 

我哋一路擔心到我哋嘅時候會無哂,著數嘅野通常都無我哋份!原來話限量二十張,但响倉得七張深木色,七張白色,無哂嘅話就無得即時提貨,之後先有得攞,好好彩,我哋咁啱係第七張白色,可以即日取貨。我哋後面有個女仔好鬼煩,成日响後面大大聲話要買白色,又話深木色好“leung”,好大陸B咁,都唔怕得罪其他人,佢一聽到我哋果張係第七張白色,咁佢哋即係唔可以即刻提貨,佢哋又專程揸左車黎買床仔,個女仔就好大聲講左句SHIT,我心都涼哂,哈哈!

 

終於都買左床仔,白色有bear bear架!好開心!唔知小b開唔開心呢?!

沒有留言:

張貼留言