2009年5月20日 星期三

飯聚

呢排可能個人都無咩唔舒服,係例牌成日瞓唔到,都慣左!所以好似放牢咁約人去街街!今晚約左GigiBall仔,好耐都無見Gigi,佢原來都唔知我有左,哈哈!大家講到生bb,我都有叫佢如果有唸過就不如早d生,唔好成日都有藉口話遲吓先,始終後生d好似好d,起碼都復原得快d,而且我深信陀得無咁辛苦!希望佢會認真唸吓啦!

 

之前响網上見到有個叫“薑心比心”嘅公司,專賣薑產品,不過就喺台灣,要訂就要經一個女仔,咁啱個女仔話有薑沐浴露+薑洗髮露嘅體驗組賣,一套十五元,每枝有成45ml,都好抵,所以我都訂左三套,唸住留番一套俾Ellen Law,一套而家試用,一套到坐月用。約左成個幾禮拜,終於約到今晚攞埋,個女仔重送多一set俾我,好開心!個體驗組嘅packing都幾靚,樽裝都方便帶入院!

沒有留言:

張貼留言