2009年5月23日 星期六

Shopping日

永安呢幾日大減價,見forum d人話high chairBB車好抵,所以都想睇吓!星期六上午老公要返工,咁我自己搭車出去深水埗join埋佢揸車過佐敦八卦吓!唸住好快到,所以就算lunch都未食,都無買小食頂吓!

 

點知兜黎兜去都去唔到永安嘅停車場入口,兜左好耐終於都去到,但係竟然full左,唉!成三點鐘又未食野,又落雨,好無奈地,我哋最終決定直去尖沙咀,第日先搭車去永安行!

 

去到海港城,好想食pizza,點知pizza hut裝修,無得食,又肚餓,最尾去左KFC,快d麻!好彩海港城咁啱都有baby bazzar,咁我哋都可以睇吓有d咩平野買!上到去都唔係想像中咁多野睇,嚴格d講有d似跳蚤市場咁一檔檔,最尾都俾我買左我好鍾意嘅黃色小鴨嘅包被、winnie the pooh嘅橙色夾衣、紗巾、小背心,小b就好啦,咁多收獲!我哋重去左H&M買左上次我忍住唔買嘅魚仔夾衣,臨走見到有件抓毛jacket仔做半價,忍唔住帶埋返屋企,嘻嘻!

沒有留言:

張貼留言