2011年2月27日 星期日

2011年2月27日

上完幼潛第七堂之後,爹爹揸車同我地去左apm食晏,因為實在覺得apm麻麻地好行,我地一入lift見住個水牌有邊間想食就直接去,諗住食完即走,今次去左紅螞蟻。


估唔到呢度都比較濶落,加上又有好正式嘅bb椅,我地可以舒服d食野。Ambrose今日好勁,我將我自己果碗蠔油冬菇酸辣湯底嘅冬菇用水洗左剪俾佢食,佢食左又無咩大反應,估應該都唔辣!之後俾左一碗朱扒飯Ambrose食,佢一路食,一路又好開心係咁向上望又騎騎笑,成碗飯食哂!到甜品時,爹爹俾左少少凍杧果Ambrose食,見佢食到皺哂眉,又用隻手掩住個口,唔知係唔好味定太凍,俾左兩次佢食之後,再俾佢都擰哂頭!


食完野,我地出發去太子睇吓我訂左嘅士的車,但因為Ambrose在途中已經瞓左,我都係自己去睇,見架車雖然唔係心目中咁輕,但都輕過原先用緊嘅坦克車,係我自己負擔到嘅重量,最重要係佢摺後可以企,真係好方便,市面上又好難搵,雖然成千一蚊一架士的車,我都最後自己仆搥買左!以後就可以同Ambrose去行街街,自己湊佢返playgroup都方便好多喇!


買完士的車去左姑姐到,Ambrose一去到停左車就醒喇!入到屋見到兩個表姐醒哂啦!又係三個小朋友一齊玩嘅時候!Ambrose見到有個結他仔好有興趣,係咁攪,係咁研究,幾次放低左玩第二d野之後又走去攞番起個結他,哈哈,其實我鍾意男仔拉小提琴多d,唔通Ambrose其實鍾意彈結他?


之後見隔離屋太麻有兩隻狗仔,我地又走左去睇狗仔。兩隻狗仔之中,其中一隻係怕人嘅,即刻匿埋响主人身後,另一隻就同三個小朋友玩。Ambrose帶著好奇又戰兢嘅心去同狗仔玩,佢一見狗仔超開心同興奮,伸手好想去摸,但到隻狗仔真係行近時佢又縮吓縮吓避開,好鬼好笑!隻狗一行開,佢又伸個頭去“莊”去搵隻狗,好得意呀!兩個表姐同狗仔比較熟,佢地無Ambrose又想又驚嘅表現,佢地重好攪笑咁係咁攞擺在地上嘅狗糧俾狗仔食,攪到一地狗糧。玩左半晝,食埋飯,我地就走喇!Ambrose走時竟然唔肯著自己對converse鞋仔,反而係咁指住晏晝借過表姐仔黎著嘅cros鞋仔,姑姐見佢要著,反正表姐仔都開始唔啱著,俾左Ambrose直接著走喇!爹爹一向唔鍾意cros鞋,點知囝囝似乎好鍾意,睇黎爹爹都要考慮吓讓步喇!


沒有留言:

張貼留言