2011年2月24日 星期四

DWE Action Card

我發覺Ambrose係好鍾意攞d咭呀,書呀俾我地讀,未夠一歲嘅佢就係成日都攞叠動物咭要我地讀完又讀,讀N咁多次都唔厭,我地口水都乾埋!可能就係咁佢好早已經識左好多動物,講中英文名佢都可以攞啱動物公仔俾我地!呢期佢又好鍾意攞DWE 嘅咭出黎要我地讀,有時佢自己會抆哂出黎玩,當然係攪亂檔啦!

今晚佢又攞叠Action Card出黎想我讀,我忽發奇想想睇吓佢識幾多呢d字,因為係Action Card,全部都係動作嘅字,所以我要佢每張咭攞出黎佢做番動作我睇。玩左一次,佢識做到相關動作嘅字有:

sleepy / bow / bend down / cheer / touch / sit / sad / giggle / pull / laugh / swim / blow / pour / wake up / knock / hit / cook / clap / happy / cry / dance / hungry / count / jump / run / write / drink / turn around / wave / smell / throw / listen / sleep / yawn / sing / skip / point / walk / throw away

另外,Ambrose已經識得自己碌咭睇字咭喇,雖然佢唔係張張都可以一take過放啱入去發聲,但我相信佢已經明白個運作原理,爭在嘅係佢要多練習令手眼協調好d,同埋入嘅力度大細控制得好d囉!

沒有留言:

張貼留言