2011年2月19日 星期六

青山聖彼德堂幼稚園

今日係青山聖彼德堂幼稚園開放日,呢間係我地心儀嘅幼稚園其中一間,爹爹之前接表姐放學時同Ambrose去玩過,反而我一直都無入過去睇個環境係點,適逢表姐要表演加開放日,我一定唔會錯過去參觀吓啦!


點知,一家三口實在太好瞓,一瞓就瞓到十一點幾,我地諗住攪得Ambrose食埋粥仔出門口,表姐都表演完兼開放日都完埋,所以好失望咁都係放棄唔去响屋企hea多陣好過。誰不知奶奶有少少勞氣話,唔好再瞓,“拿拿林”攪埋出門口啦!可想而知佢好想去睇個孫,我地都唔敢怠慢,旋風式出門口,去到已經成十二點,表演開始左喇!


因為表演地點响隔離教堂,今日又凍又落雨,我地入左幼稚園先知在隔離表演,重要係就黎完,所以都無無冒雨行過去,只係入左間課室食魚彈俾個身回暖吓。又凍又落雨,Ambrose又掛住食魚彈,我自己行黎行去參觀吓。其實果度好似有三幢校舍咁上下,集中埋一齊,有少少唔太歸一咁,不過唔係太大地方,行兩行都大概知道邊度通邊度。見到課室入面有少少舊嘅感覺,可能落雨嘅關係好似有少少暗咁,個心其實都麻麻地架喇,望吓佢地下正中有個露天遊樂場,反而果度都幾光猛,感覺幾好,樓上幼兒園隔離有個有蓋遊樂場,唔太大都唔係細,睇落都唔錯!再望吓廁所有分男女,裡面重有屏風遮住,真係一個正常廁所,因為之前見過有d入口有分男女但入面係互通嘅廁所,又有馬桶與馬桶之間無遮擋嘅,感覺怪少少囉,所以呢度個廁所係正常。洗手盤在廁所外,好乾淨!雖然如此,佢嘅舊都令我感覺麻麻,但當我入去班房見到d老師同小朋友玩遊戲時嘅態度係好好,好友善,唔會唔耐煩咁,而所玩嘅遊戲又都幾啱咁細個小朋友玩,唔似之前有學校攪開放日但d遊戲完全唔係俾我地呢dbb,感覺真係幾好!因為覺得老師友善,遊戲有心思,即時對佢課室舊已經無咁介懷喇!哈哈!


不過以我估計幼兒園係在樓上上堂,有少少擔心嘅係Ambrose咁細個日日都要行樓梯,唔知會唔會好易唔小心“碌”落樓梯就真,如果落雨撇濕樓梯,好似今日咁都要好小心行啦,佢咁細個邊識要小心呢,到 時d 老師會唔會睇唔實咁多小朋友架!


呢間學校要夠十八個月先可以入表,我地等左好耐,今日Ambrose已經夠十八個月,但今日開放日又唔收表喎,唯有過幾日再入表啦!佢地schedule八月出世小朋友要到五月中先有得interview,我估真係全屯門最遲有得interview嘅學校,真係等死人喇!


沒有留言:

張貼留言