2011年2月20日 星期日

十八個月成長記錄

時間過得好快,Ambrose歲半喇,又係時候記錄吓佢嘅成長進程喇!  


一、                之前有段好短時間Ambrose肯用飲管杯飲水,點知個杯有次俾佢掉爛左之後再買過一個一模一樣俾佢,佢已經唔肯用喇!見佢咁樣都好沮喪,嘥哂我d錢買左咁多飲管杯!一次同佢出街用個暖水壺倒左少少水落個壺蓋度俾佢飲,佢又肯飲喎,自此之後我就完全放棄俾佢用飲管杯,直接跳去用水杯就咁飲就算!估唔到呢個方法可行,雖然佢都唔係飲得好多,但佢唔抗拒咁飲,而且飲得多佢都開始識得控制,係有時唔飲會就咁倒哂d水落地囉,整體上,佢都算快可以就咁用杯飲喇,見其他小朋友都重係用飲管杯又或者係奶咀頭飲管樽, 連幼潛 老師都讚佢叻!


二、                自己用牙簽篤食物食,已經好叻喇,連通粉一碗都可以自己篤哂黎食,乾淨企理。耐唔時晚飯都有俾匙Ambrose自己食飯,有時食得唔錯,有時會整到一地都係,更有時可能飽更加會用手玩飯,用匙方面有待改進啦!


三、                尚未進行戒片訓練,打算二十個月至開始,到時天氣暖d唔怕佢成日濕左凍親,target係返兩歲班前可以戒到!


四、                識得跑喇!同埋開始自己練習跳,可能佢都有番咁上下份量,又未掌握到跳嘅動作,都係十次有一次真係跳到!不過睇佢跳吓跳吓unun吓個樣真係好抵死架!


五、                上落梯級都有進步,不過都重係要再訓練多d,尤其係落樓梯!


六、                自由爬上同爬落屋企兩張床,唔使人幫!


七、                識得自己坐自己張椅子,唔使人幫!


八、                已經識放啱哂圖形、顏色及數字手抓板,正在加入英文字母手抓板俾佢,希望唔使好耐佢自己識擺啱哂!


九、                開始識得玩mega block唔係只係一粒一粒砌上去砌成一條,而係砌上塊底板度有幾幢嘅建築物喇!


十、                識得自己著拖鞋!


十一、        夜晚飲完奶奶識爬落床行入廁所刷牙!


十二、        食完飯幫手搬台同椅返原位!


十三、        唔再半夜爬過黎我地張床瞓,可以一晚到天光都瞓在自己床同自己枕頭,真係舒服好多呀!


十四、        說話能力依然無咩進展,自發而講到清楚係爹爹,其他我地講佢跟講


而聽得明嘅有:謝謝/爺爺/包包/餅餅/公公/婆婆/腳腳/鼻鼻/姨姨,跟講又講得唔清唔楚有大把,其中媽媽係最攪笑,有時佢係可以清楚講到媽媽,有時佢會講左爸爸,基本上,佢講野都係麻麻,好多時都係發到bd音,mt音好似幾弱咁!有人話男仔遲d識講野,我希望係啦!


唔知點解十二個月至十五個月嘅Ambrose好似明顯有好多唔同嘅進步咁,但到十五個月至十八個月又好似樣樣野都停滯左,唔知係咪因為佢越黎越大,我對佢嘅期望高左,以致到我覺得佢無咩太大躍進,定還是佢需要比較長時間去觀察同思考以致未有好多好明顯嘅進步表現呢?


沒有留言:

張貼留言