2011年2月26日 星期六

Shining Garden –Little Learner (第三堂)

今日Ambrose心情好似好好咁呀!一開始上堂就唱weather song,之前咁多堂我都係用手捉佢對手一齊跟動作做,今堂佢竟然可以自己做!what’s the weather自己伸手出黎,到sunnycloudy都可以兩隻手做埋個動作,snowy都可以攬住自己打冷震,係rainy重未識做,雖然如此,都已經令我同爹爹好surprised!唱完歌仔要用隻碟同夾整太陽,揸住個太陽聽住歌圍圈行,時快時慢,Ambrose又係好投入,當叫faster,佢又真係會跑,重要係high到一路跑一路叫,好鬼開心咁!


之後派左兩枝wooden sticks,一路聽/睇住首歌一路做住動作,呢首歌係第一次聽,但Ambrosed動作都跟到做到,而最令我surprised嘅係唱到hide時係要收埋兩隻手在背後,Ambrose竟然可以同一時間聽到而又做到!


今堂主題係Home Sweet Home,係教屋企唔同地方嘅名同入面應有嘅擺設。生字有:kitchen / refrigerator / living room / television / washroom / toilet / bedroom / bed


上左三堂,每次教主題 時 老師會逐個小朋友去派咭仔,要小朋友讀番個生字,又或者係please先俾,我發覺一齊上堂嘅小朋友好多都講到,有時可能甩 一兩 個音,但都有跟講,有d重講到似模似樣,重要係男仔添,呢兩堂都忍唔住走去問身邊嘅同學仔家長小朋友幾大,原來已經有兩歲咁大,怪唔知得好似講野都幾叻啦,只係佢地體形細細粒令我以為佢地同Ambrose差唔多大又或者細過Ambrose,咁相比Ambrose都只不過剛歲半,真係仍有距離,等我都無咁驚!似乎Ambrose响呢一班入面都係偏細,希望到Ambrose差唔多兩歲時都好似呢d同學仔咁可以講得咁好啦!同埋希望同呢d比佢大成半年嘅同學仔上堂,佢可以快d學識就好喇!


 


沒有留言:

張貼留言