2011年2月27日 星期日

幼潛 - 第七堂

幼潛第七堂,今堂玩串大珠,姨姨俾左一枝用飲管包實嘅木筷子,然後係四粒好大嘅珠,不過珠雖然大,個孔都只不過係木筷子咁上下嘅粗度。姨姨要小朋友好似篤魚彈咁串哂d大珠入枝木筷子度。Ambrose嘅表現都不過不失,不過因為飲管同木筷子痴埋時痴得唔好,木筷子入口粗左,令到原本已經啱啱好嘅入口更難入,要每次都幫Ambrose按一按筷子頭嘅飲管,扁左少少先至容易入到,基本上,呢一個遊戲Ambrose可以完成,不過我覺得佢手指未夠靈活,係可以加強訓練嘅!今日又有set場玩大肌肉訓練,不過似乎簡單左少少,個軟枕實在太細同矮,無咩難度,行蛋紙殼路有d小朋友好抗拒,但Ambrose一如以往,完全無事照行,基本上,我覺得Ambrose係幾enjoy玩大肌肉玩意,呢方面我覺得佢完全無問題,係跟得上。


細杯杯放入大杯杯,首先攞兩個size分別大嘅杯出黎要小朋友細杯杯放入大杯杯度,如果可以再加到三個,再到四個。其實杯套組Ambrose在家都成日玩,可以講係日日都有玩,長期放出黎嘅玩具之一,之不過又唔見得佢入大細杯好了得。平時套杯套組通常佢係將大至細咁叠上成一幢塔,當然要成功放啱哂十個杯我地都要從旁指導一下,除非佢自己順住成套杯次序攞出黎叠高就有可能全啱,如果打亂左佢都係會放漏。除左玩叠高之外就係收埋番九個杯入最大個杯度,概念都係細杯杯入大杯杯,不過唔知係咪九個太多,佢都會成日出錯,將大杯放在細杯上,而因為套杯個底係有一級,所以當佢大杯放入細杯中,又自然會叠到反向嘅塔出黎,總之要佢好好地將果d細杯順大細入埋就好難喇!今堂同佢試兩個時係得,再試三個時都勉強可以,試四個時唔知佢係咪心散,佢死都唔放,重要係咁望住人地玩自己唔玩,見佢咁又好無奈同隔離同學仔交換,顏色唔同左希望佢都肯玩,但結果都係一樣。姨姨黎到時就係佢唔肯玩嘅時候,其實Ambrose真係好少可唔肯玩到掂都唔掂,一向上playgroup佢都算合作,唔知點解今次唔玩!姨姨氹佢玩都花左d時間,再加上玩又玩得麻麻地,睇黎呢方面又係要加強訓練喇!姨姨話在家可以比唔同顏色嘅杯套佢入,等佢可以易分別大同細,其實屋企果套已經係唔同色,反而我又會覺得唔同色佢會認住顏色次序黎入多過真係識分大細黎入,anyway,反正有教具,都可以在家試多d嘅!


最後係用毛絨線穿剪碎嘅粗飲管,呢個上一期幼潛時Ambrose已經玩過,重要果時佢係穿到一條,可以將佢圍番條手鏈,由於佢果時都只係歲幾,佢做到我真係好開心,而且重珍而重之咁收起左條鏈,嘻嘻!只不過今堂要佢穿,佢都唔理我地,就算我自己扮穿得好開心佢都唔玩,唔知佢今堂攪咩!不過姨姨話呢次穿飲管,係訓練佢穿完識得放開隻手俾粒飲管“sir”落去,同之前一期要求佢穿到唔使放手唔同囉!玩完呢個穿鏈之後,姨姨俾左材料我地返屋企多多訓練,不過Ambrose一向對穿野都麻麻地,都真係好難訓練喇!


沒有留言:

張貼留言