2011年2月19日 星期六

圖形及顏色手抓板

Ambrose十四個月左右嘅時候,Ellen0907媽咪淘寶團購玩具/教具,佢好好咁問我有無野買可以搭佢單一齊買。一上網見到d教具/玩具真係又平又好啱我嘅要求,真係唔使點諗就買買買!其中一個玩具/教具係圖形手抓板,圍番港幣加埋運費都唔使二十蚊左右,重要佢係一塊好plain嘅手抓板,板面完全無公仔,板上每個圖形係唔同顏色,孔入面嘅顏色係同塊手抓板相應嘅,唔會好似有d板一攞開入面個孔係其他野,例如係公仔之類,完全符合我嘅要求,而且响香港基本上我都搵唔到呢種咁plain嘅手抓板,只有反斗城超花巧超多公仔嘅板,但要成四十蚊,所以一直都無買到,好彩而家有團購買到我嘅心頭好!

因為諗住Ambrose都無咁快識玩,所以都無即時開出黎俾佢。到大概十五六個月時先至攞出黎俾Ambrose玩,當然,佢係唔識玩嘅,唔好話配對番啱嘅圖形,連扭正一個圖形放入個孔度都有難度呀!我預期佢都可能要玩上好幾個月先識,就好似當初幾個月時買左個粗彩虹柱俾佢入大細環,擺左同教左好耐都唔識玩只係識食,係無啦啦有一日又識左,本住呢個經驗,我都照放塊手抓板出黎俾佢玩,等佢自己鍾意去玩吓攪吓學吓都係一件好事!點知過左一排,我諗都無一個月,Ambrose已經學識左玩圖形手抓板喇,雖然睇佢個樣都唔係特別有興趣或者好鍾意塊板!

Ambrose識玩塊圖形板之後我都無特別收起,繼續俾佢鍾意先攞出黎玩,雖然好多時候佢都係攞左塊板出黎再倒哂d圖形板走左去唔係玩!十七個月時,Ambrose已經可以好純熟咁入哂d圖形,有時候佢甚至可以响二十秒內入好哂九個圖形。但我發覺佢有時會混淆左棱形同正方形,我再去觀察嘅時候,發覺每個圖形係唔同顏色嘅,唯獨是棱形同正方形一樣係同一隻綠色,呢個發現令我諗究竟Ambrose識入呢d圖形係認到顏色再去配對番定係真係認到個形狀呢?我有嚐試講圖形要佢攞俾我,但佢唔合作,唔肯同我玩,所以真係測試唔到佢。但另一方面我地有一盒積木,有個面板係唔同形狀嘅,Ambrose大致都可以入啱形狀,唔知係咪因為立體問題定其他原因,入形狀積木又無玩形狀手抓板咁快,所以我諗緊係咪應該買多個顏色手抓板俾佢train埋佢認顏色呢?

無咩地方買呢d手抓板,結果都去反斗城望吓,見到有一個顏色手抓板係全部魚仔,每條唔同顏色,魚尾係手抓板揭起做配對,雖然成塊板個底都幾彩色唔plain,但佢做到同一個形狀唔同顏色,咁應該唔存在認圖形黎入呢個問題,所以最後我都買左呢塊魚魚手抓板俾Ambrose

買返黎第一晚我同Ambrose,發覺佢玩得一般,一來發覺佢放條魚尾都幾難,要對準成個魚形入落去,又加上塊板新,d孔緊緊地有d難入;二來我覺得佢好似對橙色黃色呢d近似色有少少混淆同猶豫,我有d擔心佢會唔會好似爹爹咁有色弱呢?第二日同爹爹講呢個問題時,爹爹話同佢玩過無問題喎,Ambrose已經可以入啱色同入啱魚尾,我心諗,之前果晚先同佢玩完麻麻地,第二日就已經可以?係有d難以置信!當晚返去睇佢玩一次,發覺爹爹真係無錯,Ambrose順利玩到哂所有色兼且無第一晚咁入唔落條魚尾,實在好神奇呀!

玩多兩日顏色手抓板,Ambrose重好攪笑咁首先放一放啱條魚尾,之後好快會放落一條錯嘅魚尾度,望吓我地自己擰擰頭再重新放番落啱嘅顏色度,真係好鬼馬!見到佢咁快已經認到形狀同顏色,好慶幸有買呢兩塊板俾佢玩呀!



沒有留言:

張貼留言