2011年2月19日 星期六

情人節

今年情人節爹爹book左機場富豪酒店住宿晚飯兼spapackage,係好surprised!不過當日我要返工,我都係放左工由灣仔出發去機場,七點左右已經到喇!間房對正架大飛機,好正,如果Ambrose睇到嘅話!諗住第二日六點先退房,酒店又有個playroom,加上又有lunch buffet買一送一卷,諗住第二日叫奶奶湊Ambrose過黎玩吓!


在房間settle左之後就落去做spa,好耐都無咁relax俾人按摩,真係超正,好舒服,差d瞓著左!之後我地去左居酒屋食晚飯,不過佢地上野食真係超耐,我地都係d無咩耐性坐响度食野食好耐嘅人,最尾甜品都要催佢地快d上!


酒店個package有紅酒同朱古力送,不過我唔啱朱古力,我地另外買左少少零食去送紅酒,一路睇住電視做“情陷紅磨坊”一路食零食,真係最高享受!因為自從有Ambrose之後,我地已經戒絕電視,睇戲更加少上加少,Ambrose而家我地食咩佢又要食,佢唔瞓我地都唔可以食零食,終於又有得睇戲又有得食零食,按完摩真係超爽呀!


可惜第二日醒嘅時候發覺周身唔多妥,個人好似俾人打左一身,頭重重,個人好熱!原來我發燒呀!爹爹又超頭痛,佢重痛到入左洗手間嘔,嘔左好幾次先出返黎,身上最慘無頭痛藥,結果,本來諗住可以接埋Ambrose入黎玩同食buffet,都要取消,拿拿林打返公司請假,退房返入屯門睇醫生!而爹爹嚐試响機場買頭痛藥,點知搵左兩間萬寧都無,至慘佢唔係隻隻藥都食得,想買第二隻牌子都唔得,重要開車返入屯門,好慘呀!


我去睇醫生果陣個人真係好虛,不時打冷震,全身肌肉閃電式痛,掂到少少又痛,最慘係要等,等左成個鐘先入到去見醫生,見完又要等攞藥,真係攞命!食左少少野返屋企食藥瞓覺,瞓醒就起身食野,點知半夜又再發燒,我好耐都未試過發燒喇,重要一發退左又再發過咁利害,好彩我已經一早將自己隔開左另一間房瞓!呢一次病我足足攞左四日病假,自己昏迷左幾日,瞓到翻天覆地,不知時日過,好番嘅時侯已經係星期六喇!


2011年嘅情人節真係好難忘!多謝爹爹安排左咁好嘅節目俾我,奈何又用盡唔到兼病到懞左收場,不過都好開心,耐唔時有咁relax嘅時間可以二人世界,真係超正!希望下年又會有surprise啦!哈哈!


1 則留言:

  1. 美纖片是一項科學突破,有助控制對零食的慾望。美纖片能全天候助您 控制餐與餐之間進食零食的慾望及減低對甜食的需要。


    均衡的營養是減重的重要一環,但是對於很多減重人士而言,最大的挑戰並不是在正餐,而是在餐與餐之間。因為這個時候最想吃零食,要能抵受最大的誘惑。美纖片 是先進的科學配方,全天侯控制食慾,幫助您戒絕零食。此功效卓越的產品蘊含有益的成份,能有效抑制食慾及新陳代謝。再配合多種主要成份,能助您戒絕高糖份 及高脂肪的甜品。



    美纖片其中一個主要成份聚合煙酸鉻 【Chromium Polynicotinate】 是礦物質「鉻」的極佳來源,可維持健康的血糖水平及促進碳水化合物的新陳代謝。而藤黃果【藤黃屬植物 Garcinia Cambogia】精華是抑制食慾的天然消脂成份。武靴葉 【Gymnema Sylvestre】是一種神奇的草本植物,能抑制人體吸收糖份。

    濃縮蘆薈汁排毒最有效~~~


    (2) 排毒濃縮蘆薈汁

    取自蘆薈品種中最高級的全蘆薈,營養成份最豐富,調節腸胃功能,讓養份能充份吸收。添加洋甘菊具舒緩作用。


    想減肥先解決便秘問題 便秘喝濃縮蘆薈汁才能改善


    濃縮蘆薈汁:舒緩消化系統,可以排走多年積聚身體毒素, 更有消炎傷口功效,

    壓力、咖啡、吸煙和不良的飲食習慣都會刺激胃部及消化系統的正常運作,而濃縮蘆薈

    汁正好為您帶來適當的紓緩。

    蘆薈蘊含數以十種有益的成份,包括酵素、維生素、礦物質和氨基酸等。

    濃縮蘆薈汁把蘆薈精華配以柑橘味道,美味可口,又能為您帶來健康的消化系統。

    -促進體內的自我潔淨功能,令消化系統更健康
    -
    紓緩消化系統的壓力



    用代餐代替正餐既方法,令你吸收到足夠營養不過吸收好少熱量以達到減肥既效果


    一杯營養蛋白素的營養:


    優質蛋白質(細胞元素) = 5 錢燕窩
    抗氧化物(對抗衰老)  = 1 份水果
    鈣質(維持骨骼健康)  = 1/2 杯鮮奶
    鐵質(預防貧血)    = 1 塊牛扒
    纖維素(促進腸道健康) = 2 份蔬菜


    一杯美味既營養蛋白素除左人體需要既營養之外,用黎做代餐仲可以慳錢


    詳細資料click入草本天地睇下la



    http://www.herbaryshop.com

    http://www.herbagehk.com/ 或致電 61357518 61353758


    http://www.hkherbalworld.com/
    .
    新陳代謝,調節腸胃功能 , 蘆薈 , ,
    減肥 消化系統,
    營養蛋白素 暗瘡

    回覆刪除