2012年3月23日 星期五

好想呻吓囉!


 


第一日入黎做野,叫左我去影印,果部咁嘅老爺機,影廿幾份野,影唔夠五份就同我係咁jam紙!一路影,一路攪,重要部影印機影到咁上下,出黎嘅紙係燙熱架,我都係第一次用d咁老爺嘅機!結果一份三十幾頁嘅文件,雙面影印二十二份,用左我個幾兩個鐘至走得!點解唔擺低撳左製去做住野等?因為部影印機响office出面,係成層樓最篤篤果個位,重要响正一個directorate嘅房門口,部野係咁jam紙,我根本唔可以行開!


 


第一次見識政府嘅文件file係一個皮,入面咩都無,文件唔係用夾夾實,而係用一條綠繩穿住!果條繩,咪就係公開試答題薄要加紙時一定會俾果條繩仔囉!d文件咁樣穿住,如果個file厚,一攞出黎d文件已經彎哂,有時重會sirsir去,真係好煩!


 


唉!呢d都算喇!唔知點解次次我要去攞d文具,打開個櫃,次次都係要咩無咩。要膠紙無膠紙,問個ACO去攞,講完都係無,結果無得用都要用之下,自己走去買!重有呀,果d咁嘅膠水,一定係至cheap架,個樽鬼死咁林,個海棉頭又薄,都算!至慘果d膠水次次都係耐唔時用一次,開左用完,下次想再開黎用,d膠水已經gel住個海棉頭,永遠都擠唔到出黎,大力d擠咩,連個海棉頭都擠爛,成pat膠水擠到一檯都係!都唔明點解要訂呢隻膠水?平?一次用少少,但次次就係用果少少,之後就成樽用唔番,為咩?不如買貴少少,買漿糊筆都無咁嬲,耐用好多!同一道理,果d改錯液,重係用緊開蓋有枝掃,有枝天拿水溝浠果種,而家咩世代呀?重用呢隻野?!而家d人幾可要寫野丫,個個都用printer架啦,偶然寫錯野用吓佢,下次再用時基本上連蓋都開唔到,啜實左,扭極都開唔到,你會唔會咁得閒去攞枝天拿水去洗番個樽口開番佢呢?唔好話買改錯帶咁貴喇,其實係咪應該考慮買走珠果隻改錯液呀?起碼可以保證用得哂成枝喎!


 


人人都有一部大大舊嘅printer响檯面,好似好好咁,但成個office十幾人,每季原來都係得兩盒白紙!攪到同事成日要去其他section撻紙用,又或者厚住面皮同人攞環保紙!重要前上司竟然慳到用我陀b時嘅醫生紙影印本背頁做環保紙“特別”循環再用做我份operation order!使唔使慳成咁呀?嬲到我要走去同我直屬老細投訴囉!


 


果個咁嘅打孔機,唔係平時可以放响檯面撳落去就打到孔果隻,係好似一把鉗咁,用隻手大大力撳埋佢先至打到果隻,即使係打一張,都係要咁大力,次次打完孔,隻手“鏈”埋個下都整到隻手鬼咁痛,都唔知邊個發明呢d打孔機,重要而家都重用緊喎!


 


尋日係我成年中最忙嘅一日,想話打開個文具櫃搵萬字夾,摷左十分鐘,又無!好日都唔去攞文具架啦,次次去攞,真係要咩無咩,真係激死人!結果,諗住搵盒象筋啦,都搵左一輪至搵到一千零一盒,重要係開過無咁一半嘅!點解呢d文具資源可以咁缺乏咁落後架?既然成個文具櫃咩文具都無,照計應該唔使點摷。錯喇,成個櫃入面,有無數咁多枝鉛筆、紅色side pen、綠繩、staple remover、“用完即棄”嘅膠水同改錯液、顏色夾文件顯示急件待簽嘅紙仔,總之就係無數你唔會用嘅文具啦!最好笑係有釘書機唔明點解又會有stable remover嘅存在?有無數咁多枝鉛筆,但我無見過有鉛筆刨囉!


 


曾經有同事話我咁富貴買私家文具,好似覺得我好清高咁,我真係好想講,有邊個想貼錢返工架?公司d野咁唔掂,叫人點做野呀?唔好玩啦!我用少少錢幫自己添置文具去便利自己做野,令到工作效率高d,人都無咁忟,咁有咩問題先?又要話人,又要耐唔時就問我借改錯帶,咁叻就唔好問我借啦,自己去慢慢開枝改錯液囉!


2 則留言:

  1. 我地嘅香港政府係咁上下, 算喇!

    回覆刪除
  2. haha ..睇完後...覺得..好落後..hahaha...
    你要睇開d 了~都好明白你會買私伙文具
    換轉係我..都會咁做~~

    回覆刪除