2012年3月5日 星期一

Boy vs Girl

Ambrose係一個好typical男仔一名,粗粗魯魯,玩嘅野又係好男仔嘅,所以佢一返pre-nursery好快已經學識分boygirl,學校張評估表都tick左佢分別boy同埋girlexcellent!有時,媽咪都唔係好明,Ambrose係憑咩野去分男同女呢?


 


一向多多問題嘅Ambrose,今日又考起媽咪喇!尋日上芭蕾舞,見到表姐紮左辮仔,佢又伸隻手“拿”埋d頭髮一紮咁,嚇死媽咪!媽咪同Ambrose講,girl先會紮頭髮,講完佢又無野架喎!點知今朝早Ambrose又有少少動作攪d頭髮,媽咪同Ambrose有咁嘅對話:


 


媽咪:girl先至紮辮架!


Ambrosegirl紮辮架,Ambroseboy!爹爹係boy


媽咪:係呀!Ambrose同爹爹都係boy,咁媽媽呢?


Ambrose:媽媽係girl!嫲嫲係girl


 


正當媽咪想嘗試講girlwoman分別嘅時侯,Ambrose又繼續講喇!


 


Ambrose:做咩事媽媽唔紮辮嘅?


媽咪:因為媽媽d頭髮好短囉!紮唔到架!


Ambrose:做咩事嫲嫲紮辮嘅?


媽咪:因為嫲嫲頭髮長丫麻!


Ambrose:做咩事嫲嫲頭髮長嘅?


媽咪:嫲嫲鍾意留長囉!


Ambrose:做咩事姑姐唔紮辮嘅?


媽咪:因為姑姐都係短頭髮囉!


Ambrose:做咩事姑姐短頭髮嘅?


媽咪:因為佢剪短左囉!


Ambrose:做咩事媽媽無頭髮嘅?


媽咪:媽媽有頭髮,不過短之麻!


Ambrose:做咩事媽媽girl唔紮辮嘅?


媽咪:girl都唔一定要紮辮架!


Ambrose:做咩事girl都唔一定要紮辮嘅?


 


呢段對話,其實已經係簡化左,因為Ambrose有時候同一個問題係可以連續問好幾次!媽咪答到頭都大埋!其實係咪媽咪唔應該define女仔先至紮辮呢?


2 則留言:

  1. HAHA....我試過咁講..之後前面有個男人長頭髮行過....
    我唔記得點同阿仔講返...只係個次後..唔再呢樣define 男定女..哈哈....
    之後我就好認真講男仔同女仔分別...
    [版主回覆03/07/2012 17:07:40]我地同ambrose講男仔有jj女仔無...其實佢都明...只係我見佢想紮辮咁款...我想stop佢就用左呢個理由...但...其實....我都唔知點解女仔要紮辮而男仔唔使.....我諗佢遲早一定會問做咩事男仔唔紮辮........

    回覆刪除
  2. 哈哈~一定會問~~我仔都有問~~我都唔記得用左咩答案解釋....
    [版主回覆03/07/2012 17:54:42]好難答..事實係b女就算短頭髮都會紮辮...咁唔係長頭髮問題....如果話靚d先紮..咁點解男仔唔可以靚d紮頭髮....好似點答都駁到咁

    回覆刪除