2012年3月8日 星期四

Pandora – Smiling Sunshine Charm

去完Dermes,時間尚早,難得出開街,所以趁機去睇吓自己野!中左Pandora毒,成日都心癢癢想整靚條鏈,見到catalogcharms好靚,但我就連間shop一次都未入過,所以今晚決定要入去睇吓!


 


結果,都係忍唔住買左粒Smiling Sunshine Charm!本來我覺得龜龜charm好得意架,不過條手鏈係老公買俾我,有story,有象徵意思嘅,所以最終我都放棄左龜龜,因為龜龜對於我地黎講真係無意思,而Smiling Sunshine我就覺得好似Ambrose咁,因為佢成日都有張Smiling Face!而且我陀住Ambrose嘅時候,已經成日心靈感應俾佢,希望佢將來係一個陽光男孩,佢唔一定要叻要靚,但我希望佢會係一個健康、開心、直正、易滿足嘅小朋友,可以感染到身邊嘅人!所以見到呢個Smiling Sunshine Charm,我就諗起Ambrose!而Ambrose其實亦都好鍾意太陽伯伯,當佢知道條手鏈入面個男仔係佢時,佢笑咪咪好開心架,如果我買埋太陽伯伯同佢一齊,相信佢都會好開心,哈哈!


 


下個target係心鎖,同埋mother of pearl



沒有留言:

張貼留言