2012年3月8日 星期四

Dermes Free Trial

早幾日收到Dermes職員來電,話佢地可以offer一個free trial俾我!其實好耐之前都有想過去做一做upperlip架喇,叫過Ellen refer我,但好似要等open day先有free trial,結果拖拖拉拉之下又不了了之,始終呢d野又唔係好必需,所以都無話好堅持要去做囉!早幾日收到呢個電話,有free trial同有枝Bioderma潔面水送番,近近地响銅鑼灣做,所以咪應承去囉!都有諗過上到去好hard selll好難走到,不過諗住真係幫襯,upperlip都好似五千樓下一定攪得掂,所以都膽粗粗上左去!


 


上到去Dermes,淨係個reception位已經好大,職員指示我入去坐低等一陣,呢個等侯區又係好大,重可以有free drink。果然,收得貴都有原因嘅,哈哈!等左一陣就有人黎俾張form我填,填好,就有個治療師帶我入房介紹吓!主要都係講用咩機同原理去做,其實我都唔多care啦,都唔識嘅!傾左陣計,治療師有問我平時d生活習慣,好似有無搽防曬,平時有無打理吓塊面即有無搽防曬、做facial又或者自己做mask!當然我咩都無啦,哈哈,懶精一名!不過好彩治療師都話以我咁懶咩都唔做嘅情況之下,皮膚狀態都可以,只係有少少斑!我都覺得係,佢都叫好中肯!


 


傾完一輪之後,治療師就帶左我入去治療室,同我講之後會做d咩,俾哂心理準備我黎緊會發生d咩事,到呢一刻,我至開始有d驚!治療師先在我左手畫左四條白線,話係要做spot check喎!其實就係用laser打落去隻手度睇反應,如果做完後皮膚會紅腫又或burn左,佢話唔適宜做laser喎!就係咁,治療師幫我帶左眼罩,我開始聽到d聲,幾嘈吓,佢話係較緊部機!睇唔到野又唔係好知會係點,真係好驚吓!好快,好似有d野吹落隻手度,跟住有閃光,治療師問我有咩感覺,我咩感覺都無,如是者,一共打左四次,四次都無感覺!過左幾分鐘,治療師話我無特別反應,可以做upperlip喇!原來之前諗到好驚,到做落真係可以無咩感覺架喎,哈哈!


 


跟手好快做埋upperlip,前後都唔使五分鐘,快過打針,哈哈!做完又去返之前間房,治療師講左價錢後,完全無sell過我,只係問我想俾咩咭,哈哈,完全唔預我話唔做!不過其實折左只係三千幾蚊,見又快又唔痛,既然都黎左喇,做左佢啦,橫掂以前都想做架啦!眼lasik就唔多夠膽做啫,upperlip真係好mild,幾千蚊,氹吓自己開心都唔算好貴!


 


出乎意料之外,治療師無再sell我做埋underarm,真係三千幾蚊落樓,唔知係咪之前傾計我表現得對自己真係太無要求呢?哈哈!


沒有留言:

張貼留言