2012年7月14日 星期六

探索大自然遊學園 x 動物農莊2012

返左新工,真係少左好多時間上網睇野,如果唔係學校旅行話要去呢個「探索大自然遊學園 x 動物農莊2012」,都完全唔知有呢個活動!好可惜,因為學校安排星期五去旅行(想是避免星期六日人潮的關係吧),媽咪爹爹都攞唔到假,所以被迫放棄!原本,媽咪記得上年睇過其他人comment麻麻,所以都無諗住要去,但同學仔去完返來個個都貼左好多相出黎,好好玩咁,見成人入場費好平,Ambrose又未夠三歲可以免費,所以為左彌補,今日特登同佢入去玩!雖然應該同成班同學仔一齊去最開心,不過既然都無辦法,就當係自己一家三口親子吓囉!


 


學完芭蕾舞,即時揸車入亞洲博覽館,去到都未夠一點,個場出乎意料之外少人!入到去見到同學仔一齊做嘅稻草人,當然我地都有做啦,呢個手工都唔錯,只係略嫌工具唔夠,成日都要周圍搵工具!做完手工,隨意閒逛,最吸引Ambrose嘅莫過於彈床,呢度嘅彈床有好多張,我地第一張玩嘅彈床,仲要係可以俾大人陪入,真係好好,Ambrose不知幾開心,係咁要拖住我地一齊跳!


 


玩完彈床,行左去睇動物,Ambrose見到d羊,又要驚又要睇,真係好攪笑!本來係有餵飼時間,點知過左,要指定時間去排隊,我地又夾唔啱時間再返去排,所以只係响籠邊拾左d葉係咁易餵過就算!


 


睇完羊,去左睇馬!其實場館好多野都唔使點排,唯獨是睇馬就排長龍,我地足足花左半個鐘黎排,不過好可惜,本來有三隻馬可以睇,Ambrose又指定想睇隻白馬,點知臨到我地之前,白馬要休息,俾人拉開左一邊,唔可以摸佢睇佢喇!不過我地見到白馬vivipoo poo,真係好攪笑!


 


睇完馬,我地就去左整玩具!用樹枝同麻繩自製小玩具,其實就完全唔啱Ambrose整架喇,所以佢去左隔離玩積木,媽咪繼續整埋個玩具!個玩具,真係不過不失啦,似乎又係未啱Ambrose玩咁!


 


又再夾埋時間去排紮染同自製肥皂嘅工作坊,雖然每節時間都略嫌匆忙,但Ambrose對於做呢d手工玩意好有興趣,同媽咪一齊整又好開心,好有滿足感,媽咪自己都係第一次整,都覺得好好玩,今次黎呢個遊學園,真係覺得做到呢幾個手工真係超值呀!


 


玩多幾個彈床,都係時間要走喇!原本仲有落田種野同埋玩沙掘恐龍骨,不過因為我地完全唔知道有呢d活動,完全無準備黎,所以為免難於善後,都係盡量唔提起唔經過就算,哈哈!仲有係有個吹氣嘅攀爬山,好大座,好似好好玩咁,Ambrose嘈住要玩,但佢唔夠高,無得玩,佢又唔信我地,唯有抱佢去問工作人員至心息!見佢對爬山有興趣,都有提議佢玩個長滑梯,點知佢話唔玩,話“咁高”!真係俾佢笑死,個滑梯都唔及爬山咁高,但佢爬山又嘈住要玩,反而滑梯大把人排佢又話驚!仲好,可以唔使排,哈哈!


 


最後,見到有個位置有好多禾桿草,唔使排隊就咁入左去玩!原本以為Ambrose唔會鍾意玩,點知佢又好鬼鍾意,叫極佢都唔走,結果每節時間唔知係咪五分鐘,我地足足玩左三四五次!雖然媽咪覺得平時都好難得有機會咁玩d禾桿草,想俾Ambrose多體驗之餘,又覺得d草係人都著鞋踩入去玩好污糟,仲要周圍fing,諗起都身痕咁,而爹爹一早已經失守,d人係咁fing,佢個鼻就開始痕喇!


 


今次呢個遊學園其實真係唔錯,幾好玩,如果下次準備好少少,應該可以玩成日!今日我地玩左五個鐘,都未行哂玩哂!下年再搞的話,都值得再來!







沒有留言:

張貼留言