2009年7月31日 星期五

入醫院喇

今日返贊育覆診,搭的士上到去都有d抖唔到氣!真係要同醫生講吓至得!

 

今次磅重比起十三號覆診輕左少少,而家keep119,比起未有之前嘅10335週重左16,都唔係好多。不過之前自己瘦,成日都係得90,轉左黎而家份工同無做舖頭,養專處優之下,肥左都唔知,直到過左100嘅時候已經太遲,好難返轉頭咁,好彩之前真係瘦左d,所以肥左都唔算係太肥。而家嘅磅數係我有生以來最重,以前都無諗過可以去到呢個數字,哈哈,感覺都好得意!人哋話臨尾果個月會暴重,因為bb要增磅,一個禮拜會重1,而家我都係得番最多4個禮拜,極盡肥4,咁都係重20,而且重唔重到都成問題,因為我跟營養餐食之後都係徘徊响呢個重量。人哋話一生完會即時無左十幾磅,嘩,咁我咪可以好快瘦返去百鬆d磅囉!再努力少少可能可以去返100樓下就perfect喇!不過希望小b再重多少少,肥b唔肥我就最好,嘻嘻!

 

今次覆診都有d緊張,因為係睇返上次超聲波嘅報告,唔知會唔會約埋開刀日期!更重要嘅係,好有可能會叫我入院住等生。其實我都真係唔係好想入去住,但都知咁樣對自己對小b係最安全嘅做法!自從睇完巫醫生之後,老公同奶奶都好想我入到醫院住,重成日叫我話醫生唔叫我自己要出聲話要入,對於我黎講,自己出聲話要入院住真係好難,咁咪即係要我自首去坐監?!我成日都應酬吓佢哋話睇吓醫生點講先算,不過老公都知我唔願都唔太push我!

 

醫生一開始同我講個超聲波報告,話confirm胎盤前置三期,一定要開刀!佢哋終於confirm要開刀喇!醫生重話我好彩,胎盤响肚面嘅下面,開刀嘅時候唔會介到胎盤先,我唔知咁有幾好彩,反正都要開刀,唔係咩?不過胎盤係小b命脈,如果一開刀就會介到個胎盤,咁d醫生咪要快手快腳攞小b出黎?咁會唔會求其d聯針呢?唉!都唔諗得咁多!醫生話下次覆診會有顧問醫生黎同我解釋手術風險同約期,開刀要等38週左右開喎!我都有問抖唔到氣嘅問題,頭先量血壓嘅時候心跳都136,我都無做過d咩野,醫生話睇返六月驗血糖報告d血都ok,有少少貧血,下次覆診同我驗血睇吓甲狀腺有無問題,嘩,下次都36週,驗完睇報告都37週,小b都隨時出左世啦!重等下次喎,都唔知有無攪錯!個醫生成日都講下星期覆診咩咩咩,提都無提要住院,有d奇,其他醫院嘅醫生都好緊張呢類case,即使連上次入屯門醫院果個醫生都好緊張,攪到我都唔知好唔好出聲!出聲又驚佢叫我入去住,唔出聲又好對唔住小b同老公咁!最後我無直接話我要入院住,我只係問個醫生其他醫院都會要胎盤前置嘅孕婦入院等生,我重要係三期,咁係咪我個caseok唔使入呀?點知個醫生問我有無出過血,我話無,佢諗左三秒就話隱陣d要問吓顧問醫生,跟住出左去喇!入返黎佢就話顧問醫生話我35週前無出血,而且我住灣仔咁近,可以唔使入院住喎!咁我係用親戚嘅地址報入瑪麗生架麻,我都唔係真係住灣仔,我好尷尬同醫生講我而家住响屯門,佢就話:吓,咁遠呀?!咁唔得喎!跟住就dead air,佢諗左一陣就問我會唔會搬返去灣仔住,因為如果一入院就要住到生,都要住幾個禮拜咁耐。鬼唔知咩!我咪話我唔會搬返灣仔,重問如果出血之後飛車半個鐘出到黎醫院得唔得,醫生唔出聲,一陣之後佢就話驚趕唔切,我一定要入院喇!唉!真係要呀!佢重叫我聽朝入,我梗係唔肯咁快啦,咩都未準備好咁,至少俾我嘆埋星期六日,做埋我要做嘅野先啦!最尾醫生約我八月三日朝早九點入院!

 

走左之後都無即刻打俾老公,實在太down喇!不過我知佢聽到呢個消息會好開心,因為佢應該好擔心我隨時大出血,而家入埋院重可以check埋心臟驗埋血,悠悠閒咁等生幾好!係,係安全d嘅,但唔係佢想像中咁渡假feel呢!無得上網,肯定瞓得唔好,重要食千八卡,無得偷食喇!醫院只有奶,無原味無糖yogurt可以replace我飲唔到嘅奶,點算?!唔食yogurt唔飲奶會抽筋架!小b衫仔又未洗,奶樽、床單、床圍都未買,好似好多野都未ready咁!我又唔鍾意指意人,真係放心唔落!

 

沒有留言:

張貼留言