2009年7月11日 星期六

林Nut生日

今日係林Nut生日,莊友約左去寶寶新屋慶祝,之前重話BBQ,嘩!成三十四、五度,就咁坐响度都熱死啦,點燒野食?!好彩佢哋都話熱,轉左打邊爐,咁都無咁驚!不過又衰喎,無啦啦打風,三號風球,要去天后咁遠,都麻麻哋想去,因為上次八號風球去飲,老公揸車黎接我,成程都好驚險咁,果次之後都覺得打風揸車幾危險,不過見打八號風球都唔大機會,夠鐘出門又無風無雨,都係見吓班莊友啦!呢次都好可能係我生之前嘅同佢哋嘅最後一次見面(都係懷孕期裡面嘅第一次)!

 

老公平時都唔會同我出席我嘅朋友聚會,今次佢肯同我一齊去,唔知係咪第一次呢?真係好難得!去到寶寶屋企,都好雅致,幾舒服!大肚婆都係等食,唔使幫手!哈哈!因為妊娠糖尿病,我都唔係好敢太放肆,但因為已經抽過血,我都比平時可以食嘅份量食多左,唔係嘅話,有得睇無得食都好down

 

好耐都無見d莊友,個個都無咩點變咁,係呀茵瘦左好多,差唔多返番去住hall時代咁,個個都忍唔住問佢响邊減肥,我就一早都問左佢有關資料,唸住第日我生完瘦唔番都去吓!當然我希望可以自然瘦番啦!唔知去飲呀茵果餐我瘦番未呢?

 

成班人講吓講吓,又講番寶寶無囇番d畢業相俾我哋,佢竟然夠膽搵本相簿出黎俾我哋睇,證明唔係佢唔知擺左去邊而唔曬,而係「懶」得曬番俾我哋,衰人!佢重攞左當年我哋去韓國旅行嘅相出黎,真係令人懷念喇!我講起當年呀茵叫我同Anna過佢哋房,四個女仔一齊瞓,結果係我同Anna瞓地下,佢同呀儀就舒舒服服瞓床,攪到我瞓唔著自己一個人返房瞓驚左一晚嘅經歷,呀茵死都唔信佢做過d咁嘅野,抝左一大餐,好好笑!我係受害者,又點會記錯喎,重要果晚一個人响間咁大間嘅房瞓,震左一晚,實在太深刻喇!

 

唔覺唔覺都坐到成十一點幾,都好累,我都係走先,下次見面小b都應該出左世喇!呀Ming話佢會黎玩小b,我即刻話唔俾佢玩,抱就得!哈哈!

沒有留言:

張貼留言