2009年7月13日 星期一

驗血結果

今日又要返贊育覆診,自從八號抽完血後,都無收過電話,我估計今日覆診都會有報告睇,唔使等足十日咁耐!

 

原本政府覆診我一定係星期五上午嘅,而今次覆診應該係十七號,不過因為十七號下午我要照超聲波,我唔想上午覆診,驚中間有段時間唔知做咩,食lunch又要行落斜路又行番上去咁辛苦,咪話十七號唔得,佢哋幫我約早d覆診,咁就變左今日喇,重要係下午,幾好,睇完可以早d返屋企!

 

今日去到贊育都有好多谷氣野!登記之後,姑娘就叫我坐埋一邊等量血壓磅重,但係果d指定嘅椅都已經full左,我見有個男人陪老婆坐,佢擺明聽到姑娘叫我坐低等叫名量血壓,又見我眼望望果d椅,佢都唔彈起身俾我坐,我唔係話大肚婆就大哂,一定要人讓,不過果排椅真係專俾大肚婆等磅重量血壓,我又唔係話d男人唔可以陪老婆,不過有需要嘅時候都要識做,唔好阻住!最激氣嘅係,當我行開左果排椅,响第二度坐低左之後,我見到頭先個男人同佢老婆一齊行左去第二度坐,佢哋原來唔係等磅重量血壓架,真係衰人黎架!

 

上次三號覆診,係跟餐食左一排,兩個禮拜瘦左磅半,今日返去,都只不過相差十日,我又重番兩磅,好驚呀!十日重兩磅唔係幾標準,而且如果我跟足營養餐食,suppose唔會重咁多咁快,可能我真係鬆懈左放肆左,日日都有d「一餐半餐無所謂啦」、「一次半次唔怕啦」嘅藉口,重有就係持住之前輕左就自己轉番杯凍檸茶走甜變成少甜,可能就係咁十日又暴重兩磅咁得人驚!

 

攪掂哂量血壓、磅重、驗vivi之後就係等見醫生。平時我朝早覆診都唔太多人,今日下午去就超多人,成個廰都係人,要搵位坐先得,重要坐低左都唔好周圍行,如果唔係都坐唔番個位。我一個人呆坐,無睇雜誌,坐吓坐吓先發現其實真係睇醫生嘅大肚婆又唔係多得咁緊要。咁多人坐响度係因為果d人係陪人坐嘅,有d係一家幾口黎哂,都唔緊要,但係d人就好鐘意响佢哋坐嘅椅隔離放吓雜誌呀、手袋呀,霸住哂d位。最衰嘅係呢d成班嘅人,坐親都坐成排椅嘅最開,淨番d最入嘅位,話明大肚婆,個肚咁大要經過哂果d人行到最入坐都唔係易,所以就係咁通常果行都會得一班人坐,無人會坐入去。之前講有兩公婆就係咁,女嘅坐開面第三個位,男就坐開面第二個位,最出個位係擺緊個男人嘅公事包同幾本贊育嘅雜誌,跟住成行椅就得佢兩個坐,好心啦,自己又唔係坐最出就讓番個位俾其他大肚婆坐啦,用黎擺公事包同雜誌,見到人哋咁辛苦「攝」到咁入先有位坐都無動於衷,雜誌唔睇又唔擺番好佢,都唔係男人黎架!佢老婆都係大肚婆,都唔出句聲話吓自己老公,呢d人真係好自私囉!

 

等左個幾鐘終於都到我,入到去個醫生又係後生嘅,想望吓佢個名牌係咪實習醫生,反轉左睇唔到,咁都又係按肚聽心跳,無咩特別。坐番落黎見佢猛咁check住個生長graph,唔知做咩,又唔同我講野,咁點呀?!係咪有問題呀?問我最近有無照過小b,有無睇過私家醫生,點講,咁我又要講番俾佢知,黎黎去去都係胎盤低,第三期,要開刀,等緊十七號返黎照,講過N咁多次!我問佢照完幾時知開刀嘅野,佢又九唔搭八咁,重話點都要等十七號照左先知,我夠知啦,我問緊係幾時,係十七號會即刻知定係之後嘅例行覆診先知,佢又話無咁快,要三十幾週至知,大佬呀,十七號我都三十三週幾,例行檢查兩星期一次,到時都三十五週,咁又話無咁快,即係幾時呀?唔係三十七週先同我講三十八週先開刀麻?問完個醫生都無咩結果,真係嘥氣!佢跟住同我講我嘅驗血報告pass左,隱約都見個report寫住56咁嘅數字,咪問佢我嘅血糖度數幾多,佢望吓個report就話總之我係pass,好難同我講幾多度喎!又一次,嘥氣!無咩唔舒服,又叫我岀去等約下次嘅期!

 

通常等約下次嘅期好快,今日我等左超耐,三點十睇完醫生,四點幾都未叫我,眼見其他人遲過我見醫生都約好哂走哂,我滿腔怒氣,唸緊係咪頭先個醫生無將我個牌板傳出來約期,等左半個鐘,忍唔住走去reception問吓點解咁耐,其他人都走左我都未得,個receptionist問左我叫咩名,又無做過d咩,好快咁話,你個牌板未見喎,我話見完醫生好耐,人哋遲過我都走左,佢望都唔望我,又無話同我check係咪miss左我個牌板,就話係咁耐架,個牌板要pass俾高級醫生睇完先會出返黎!SHIT!!!我心唸咁點解人哋又快過我?佢哋嘅牌板唔使俾高級醫生睇咩?點解我成個人棟响度個高級醫生唔黎睇我而去睇我個牌板呀?真係多鬼餘!等左咁耐你唔可以睇吓係咪真係miss左咩?check都唔幫我check吓就咁答我,慿咩咁肯定呀?當然,呢d全部係我心唸,無講出口啦!咁咪又等囉!

 

足足等左九個字先叫我,個receptionist一黎就叫我簽名,應該係簽收番本覆診書仔,好奇怪,咩唔係三十六週先俾番我跟身咩?我無理啦,簽咪簽囉!跟手佢包左本書仔同下次覆診張slip一次過俾我,我一望個期係廿七號下午,即係今日計兩個禮拜後,果日我book左睇私家,我話我唔得,可唔可以改期?個死八公即刻黑面,重大我話一改就唔可以兩個禮拜,要三個禮拜先返黎,我真係無所謂,反正我會响私家keep check住,黎政府都係因為要去政府醫院生先會黎,如果唔係貪佢等得耐咩?咁我咪問三個禮拜後即幾多號,點知佢話八月三號,果日我都要返私家,我咪同佢講可唔可以唔係約星期一而約番星期五,因為我本身分組都係星期五上午組,個死八公就話咁點解我今次係星期一嘅,我話上次約我十七號唔得,姑娘幫我約架,咁個死八公就話其實我哋唔suppose約期改黎改去,佢個様同把聲係勁寸,呢個時候我都忍唔住話我自己都係改左呢一次,我無改黎改去,嬲得我呀!我本身係星期五上午組,都係改左呢一次,重要係d姑娘幫我改去星期一,唔係我自己要求,我之前都係唸住順延一個禮拜,但個姑娘話唔想我遲返黎覆診,寧願早返,所以先會去左星期一,呢個死八公,佢醒少少嘅話佢係一定知我係星期五上午組,佢又唔check吓,一約期就幫我跟番星期一,都唔睇吓我張覆診卡,我一話改就話要三個禮拜,都唔會幫我調返星期五,等我唔使咁遲返黎,都算,我提議話去返星期五又寸我,真係咩態度呀?我都有交税架,我都有我嘅權利,而家係咪你俾個期我,我就一定要得呀?!傻傻哋!佢最尾幫我book左三十一號返黎,有電話响佢又接電話唔理我,我呆等佢俾番本書仔我,佢又寸寸貢咁話三十六週先俾番我架喎,走得架喇!我咪無啦啦硬食一野咪走去厠所,出返黎醒起佢之前叫我簽名係簽收本書仔,咪走去話佢好叫我簽名,佢咪好似無你咁好氣攞返我個file出黎,望一望,跟住當住我面劃左我個簽名囉!

 

攪掂哂都成四點九,個時間就尷尬d!唸住都未夠五點,d人未放工,咁咪唸住行落去西隧口前一個站搭車,費時搭叮叮返轉頭搭車。點知,排第一,上到車都無位坐,無人讓位俾我,要企足八、九個字先返到入屯門,甘到爆!好彩無抽筋同埋有塊玻璃「挨」吓咋!

沒有留言:

張貼留言