2009年7月9日 星期四

Neal's Yard Remedies & Base Formula

最近上網睇吓Neal’s Yard Remedies嘅野,無意中發現呢個牌子多左少少人識喇!之前去日本買呢隻product嘅時候都search過吓有無人有comment,都好少,有都係响外國嘅多。用過佢哋嘅產品,真係幾好,尤其鍾意佢嘅玫瑰花水嘅味道,不過呢隻牌子係英國產品,只有英國、美國同日本有售,用完之後上網睇,原來可以上網訂再送黎香港,不過運費就超貴,45鎊喎!一路都唔捨得去訂!耐唔時上網睇吓有無人講佢,睇吓官網有咩新offer咁!誤打誤撞見到有個女仔原來都用佢,重mention代購嘅野,好開心,終於有人識佢講佢!個女仔都好鍾意扮靚,個blog有佢嘅skincare分享,其中介紹左Base Formula嘅Aloe Vera & Seaweed Gel同Rose Otto花水,厚厚搽上aloe gel當mask,可以响mask前用NYR嘅Orange Oil或Rose Oil按摩左先,又或者直接溝入個gel度當mask,再用花水浸濕mask paper舖上gel上,令個gel唔好咁快乾之餘,花水都有保濕滋潤嘅功效。睇完佢呢個方法,好吸引,講到個aloe gel好百搭,好保濕,而且我都重有NYR嘅Rose Oil,我不嬲對花水都幾鍾情,因為夠natural同爽,唔同市面嘅toner搽完上面都有少少笠咁!上官網check過Base Formula嘅野唔太貴,係運費貴d,不過計埋之後同响yahoo seller買都係差唔多咁,緊係响官網訂好d啦!一個禮拜左右收到貨,我同事重快,星期尾訂,星期一定二同我講收到,重早過我呀!我無sell佢訂,佢自己睇完都話吸引所以自己走去訂,估唔到突然間我哋多左個discuss嘅話題!大家試用完都異口同聲覺得正呀!呢隻aloe gel有seaweed或者rose,我哋買左seaweed嘅500ml(已經係最少嘅packing),rose嘅15ml sample,同事覺得rose果隻勁d,我就覺得兩隻差唔多,但rose就會貴一倍,下次再訂都會訂seaweed,鍾意嘅時候可以加自己嘅精油,好似flexible d!Rose Otto花水嘅味就一般,我都係念念不忘NYR嘅Rose花水多d!不過用呢個mask真係會用幾多花水,咁Base Formula就平d,NYR就貴好多,咁用真係嘥,等我再發掘吓有無d平又好聞嘅rose water去做呢個mask先!

 

最開心嘅係同事有個auntie响英國返黎,同事搭佢買NYR嘅野,下個禮拜有得攞喇!雖然搭人買野唔買得多,起碼都可以試吓佢哋嘅新野,重唔使俾運費,好抵呀!不過如果用完又好用嘅話,又係一個問題喇!唔係時時都有人去英國麻!

沒有留言:

張貼留言