2009年7月8日 星期三

抽血

自從覆診嘅時候磅過輕左之後,有意無意我食野都鬆懈左,最明顯嘅係原本飲嘅凍檸茶走甜又變番凍檸茶少甜,飯都不自覺食多少少,不過因為今日要入院食餐驗血,都只係鬆懈少少,唔敢太放肆。

 

話就話入院一日唔使過夜,我有d疑惑,究竟一日咁長响醫院,有無床俾我hea吓抖吓嘅呢?望落贊育都唔係好大,有無床架?!不過如果無,成日咁長點過呀?!我都好擔心呢個問題,不過老公就覺得會有,重話我入去渡假,好似講到我去歎世界咁!唸住有床瞓吓,所以都帶左把梳去;又怕悶,所以又帶左兩本書去。點知去到贊育登記,姑娘講一次流程,佢話呢度無床!嘩!成廿幾人响間唔係好大嘅房度,無床,點過一日呀!之後姑娘話我哋可以周圍行,不過要响指定時間返黎食餐同抽血,我心唸食完餐都要兩個鐘後準時抽血,近又無咩行,唔通行落斜路下面海味街咩?遠又去唔得邊度!重要我揹左兩本書,咁重,行都行唔郁啦!超後悔!抽左血無咩做,d媽咪有d有人陪,有d就睇雜誌,有d走左,無人傾偈架!晨咁早出左黎,好眼瞓,唔想睇書,果度接收唔好,好難講電話,所以我咪坐响度瞓覺!唉!都唔知點過好!

 

好辛苦等到lunch,食物比想像中好食,係可以入口而有d味嘅!份量出奇地比營養師俾嘅多,都飽喎!食完lunch後更多人走,我唸起條斜路都走唔郁,但係坐响度好悶,都係忍唔住出左去,曬吓太陽去搵機禁錢都好啦!最多行半條斜路仔,都應該ok嘅!哇!點知出面好鬼熱,行唔夠五分鐘就出哂汗,都好易搵到提款機,見到有間萬寧同實惠,走左入去過冷河。無咩好睇,都係返贊育等抽血啦!行番條斜路仔上去,甘到痺!行吓停吓先得!

 

兩點鐘抽血,三點半下午茶,我決定唔留响度,一抽完血攞包下午茶餅仔就走,生果攞唔到咪最多出去搵個果盒食吓!應該有嘅!一出贊育就搭的士,因為得三個鐘就要食晚飯,唔可以太遲返,所以都只係有大概兩個幾鐘來回兼行街,近近哋去中環囉!行左去馬莎,原來做緊sale,不過我都就生,唔會再買衫,反而隻腳就越來越肥咁,以前嘅鞋都唔啱著,想買鞋多d!見到有d拖鞋幾靚,不過鬼佬size,最細果對都大,算啦,拖鞋好難著返工嘅!睇吓睇吓,又見到一對金色平底鞋,個款普普通通,不過半價百二蚊,心唸第日隻腳細番唔啱著都唔肉痛啦!不過全部都大size,我唔啱,有一對細size,但又細左d,著左成隻豬蹄咁,無收獲!去睇吓童裝有無野啱小b先!有部份都有sale,見到有條牛仔褲仔,九十幾蚊,冬天著幾好,之前買左d冬天衫仔,都無買下身野,啱啦!牛仔褲襯到,二話不説就要左,好開心呀!小b你開唔開心呀?!哈哈!跟住睇左好耐都無咩啱,因為new born嘅衫仔好多喇,而家多數都係睇吓冬天野多,最後俾我見到件長袖T-shirt,巴士圖案,個轆係兩粒鈕,好得意,用黎襯返之前買嘅抓毛jacket仔咪啱囉!嘻嘻!小b又有收獲喇!

 

行完馬莎,想去H&M,不過唔知响邊,傻吓傻吓去左Landmark,咁多名店,都唔啱睇,見有Three Sixty,都夠鐘食下午茶,睇吓有無生果食先,點知一個個嘅生果就有,切好嘅果盒又唔覺,好無奈地走左!行番轉頭,見有Mcdonald,又唔多覺有沙律咁,唉!好肚餓,又無理由攞包餅仔出黎食咁核突,食街外野又驚抽血唔pass,都係忍吓啦!

 

終於都見到H&M,真係好,起碼可以行多陣,如果唔係中環其實無咩好行!話就話我好快生,所以都唔會買衫,不過女人買野通常都唔使理由嘅,要買嘅就會搵到千百個理由去support,哈哈!之前見過有條牛仔裙做特價好抵,而家著唔到,生左可能都無咁快著得番之前嘅裙呀褲呀,平平哋買條大少少碼嘅,生完無得出街都有新野著吓麻!唔係就要著返大肚牛仔褲,超悶!今個禮拜日會去影大肚相,之前都買左bikini架喇,唸吓唸吓,成套bikini又太sexy咁,想買番條短褲仔同短裙仔代替bikini嘅三角褲,搵左好耐,好彩俾我搵到,不過好多人呀,我都懶得試!一路睇都好多抵野,不過而家真係尷尬時期,生完都唔知幾肥(定瘦?),而家買定都唔知啱唔啱,反正我其實都買左唔少衫,全部都唔係專for大肚嘅,係大件d,生完點都有d啱著啩?!攻上最頂層,又係睇小b衫,都無咩啱,有嘅之前响尖沙咀果間都買左,所以都只係買多左件外套仔替換吓咁!今日雖然好似買左好多野咁,但我都係專攻特價野,所以都唔係使左好多錢!

 

今日食餐只有奶無yogurt,我驚驚哋抽筋,朝早都勉強自己飲左半盒奶,好過無,點知响H&M排隊俾錢時兩隻腳嘅腳趾一齊抽,好慘呀!不過都唔及上一次瞓瞓吓小腿抽筋咁痛,果次痛到我叫左出黎,嚇到老公以為我生得,勁攪笑!我一俾完錢就衝左出去截的士返贊育喇!再行我驚連小腿都抽埋就大件事喇!

 

返到贊育五點,五點九先食晚餐,好肚餓,終於可以攞包餅仔食吓,d媽咪好奇咁望吓我,哈哈,緊係啦,應該三點半食架,我五點,又就黎食飯先食喎!可能大家都呆左成日,佢哋都開始傾偈,我聽埋一份無咁悶!原來有d人得四個月都坐左响度,我以為大家坐得响度週數會差唔多,原來佢哋嘅媽咪都有糖尿病,所以佢哋唔似我哋咁成七個幾月先飲糖水test糖尿,佢哋一早就要做呢個test!咁佢哋慘d,我哋最多食餐食多兩個月都生啦,佢哋而家先四個月,要食半年喎,唸起都覺遙遙無期呀!大家講起有d下個月都生,然後當大家知道我係三十二週媽咪嘅時候,無不怪叫,因為我個肚望落唔大,隔離果個媽咪四個幾月都同我差唔多咁!成班媽咪要我企幾次身俾佢哋睇吓我個肚,都幾攪笑!不過其實我覺得個肚大唔大,某d情度睇你著咩衫,我發覺著one-piece裙,尤其是胸下開始束腰再散落去果d,個肚會睇落幾大,反而著d貼身tee就相對細d,好奇怪!

 

傾傾吓晚餐時間好快就到,無啦啦有人叫我個number,以為咩事,佢寧寧舎舍俾左個飯盒我,個個媽咪都望住我,點解我唔同嘅?唔....我唸吓唸吓,應該係今朝佢問我有咩唔食,我話no chicken,所以今餐原本係食雞,我唔食就俾其他野我,又幾好喎!

 

食完飯六點,要等到八點抽血先走得,同d媽咪傾吓講吓,都唔太難過嘅,最好笑係好多媽咪都好似我咁以為有張床抖吓,我重以為得我一個咁天真添!八點鐘老公黎接我,終於可以返屋企,今日真係重累過返工呀!返到屋企,我忍唔到喇!開左包熱浪食,根本就停唔到,最尾好罪疚咁食淨半包塞左俾老公!

 

今日抽血嘅結果唔係即時知,又係話唔pass嘅十日內會收電話喎!

沒有留言:

張貼留言