2009年7月13日 星期一

大肚相

星期日去左影大肚相,之前成日都好驚胎盤前置會突然出血入院,咁就未必影到大肚相,擔心左一排,好彩都有驚無險到左呢日。而且之前爆嘅妊娠紋都唔係太嚴重,d褲頭都遮到,應該睇唔到,係條妊娠線越來越深色,唔記得揸d粉遮吓佢,不過算啦,都係一種紀念!

 

之前果晚同d莊友聚會,返到屋企瞓得覺都夜喇,第日十一點就要去到影樓,都驚咁早起身會面腫,好彩都無,係有d累!呢間studioEllen Law影過,效果唔錯,價錢又合理,所以都無咩點搵第二間就決定呢間喇!不過之前Ellen Law影嘅女攝影師走左,同我影果個會係男嘅!都無所謂啦!話唔定有d唔同style走出黎,都有d期待!

 

去到影樓都無人,原來佢哋咁準時,約十一點,佢哋都係十一點開門,我哋早左五分鐘去到都摸門釘。等左陣佢哋終於都到,化妝師好快就ready同我化妝,見佢化妝同平時有d唔同,可能係純粹影相啦,好似著重點遮面上嘅斑多d,用嘅化妝品都似杰d同舞台化妝feel咁,唔係咁smooth,同埋佢d掃掃我塊面都幾「吉」,是但啦,靚就得!booking時間係兩個鐘,但係化妝攪左一個鐘,我同老公都無唸過要化咁耐,佢唯有呆等!之前Ellen Law個化妝師有幫佢整假眼睫毛,不過我鍾意naturald,所以都唸住叫佢唔使整,點知佢都無問我又無幫我整,咁咪不了了之囉!

 

攪掂個妝就影得,個攝影師問我哋想點影,我哋無咩idea,因為唸住都係咁上下嘅野,都無plan得咁仔細,咪話佢影樓影開果dok,摸肚果d都幾好,就係咁,佢好多張相都叫我摸肚或者係望住個肚,我都有d後悔!個攝影師把口就麻麻哋,個過程都比較靜,起碼佢唔會叫我哋笑多d,我同老公都對於影相好慢熱,真係需要d識攪氣氛嘅攝影師,奈何呢個唔係,可能人夾人啦!有d post都唔係好知d手腳點放好,佢又唔提我,要我覺得怪怪哋開口問佢,佢先教我!因為老公高,我又矮喎,所以有d相佢叫我著高跟鞋影,都幾驚架!因為佢張background paper舖到响地下,我一開始行埋去就“線”左一下,嚇死我!同埋佢d高跟鞋真係好高,就算唔係大肚果時,我都未著過咁高嘅鞋!不過我唸效果會好d,起碼我隻腳咁粗,著左高跟鞋應該會拉番瘦d,哈哈!整體黎講我覺得Ellen Law果輯相生動活潑d,我果d好似靜態d,希望佢影得我哋靚d,就算post麻麻哋都唔太緊要嘅!

 

不過都有d意外野,有套衫我係topbikini,下身著牛仔裙,扣唔埋鈕架,不過真係想影牛仔裙,好似幾型咁,又咁啱屋企有條粗belt重可以圍到我條粓腰,又遮到我扣唔埋鈕,幾襯架,我都幾鐘意呢套衫,我換左出黎,個攝影師都話型,重唸到俾頂牛仔帽我戴住影,成個牛女look咁,最衰佢無d假鎗俾我做道具啦,如果唔係重型,哈哈!不過都係影左幾張,希望佢影得靚唔好cut左去啦!

 

臨尾可能個攝影師都覺得有d悶定係太行貨呢,佢suggest左一個好飄逸嘅post俾我,係我响佢嘅相簿同website無見過嘅,就係要搵條白紗圍住上身,下身就普普通通著條黑色短褲,踩住高跟鞋,响側面影埋黎,塊紗响我身後飄飄吓(係人手負責抛嘅),好似影緊廣告咁,都好特別!不過到影完哂之後我先發覺佢無幫我揸睫毛液囉!唔知有無影到close-up睇到呢d穿崩位呢?

 

d相要三十號先有得睇呀!好期待!

沒有留言:

張貼留言