2009年7月17日 星期五

政府第二次超聲波

今日要返贊育照第二次超聲波,主要係睇個胎盤昇返未,我無咩期望,因為之前十號都响私家照左,都唔會一個禮拜就昇到無事啦!

 

約左兩點三,我俾埋錢上到去都兩點二,坐低等左一陣就叫我入去,都好準時!入到去個醫生都話只係睇胎盤同小b啱唔啱size,又問我有問睇私家,最近有無照過,私家點講,我咪又同佢講啱啱照過,胎盤前置第三期,咁佢開始照就照胎盤先,我唔識睇,不過我見個様同平時一様咁,無咩分別,即係無昇過啦!個醫生就自言自語咁唔知講咩,跟住有個老d嘅醫生入左黎,佢就同個老d果個講,遮哂喎!之後佢哋度小b嘅頭、肚同大脾骨,無同我講野,最尾只係話小bsizeok,無喇!醫生叫我去一次vivi再返黎照,睇吓會唔會唔同左喎,不過去完個結果都係一様!

 

醫生就咁話我走得,我忍唔住問佢咁幾時知呢個超聲波報吿,佢又反問我係咪會返贊育定返健康院覆診,佢最後話俾我知,下次覆診我會知報告喎。其實我都知個結果啦,不過係想問吓佢幾時confirm我要開刀同幾時約開刀,不過我知問佢都答唔到我,又係會話佢係超聲波部,唔係產前檢查架啦!都唔係未試過!!!

 

唯有等三十一號覆診先睇吓幾時confirm啦!

沒有留言:

張貼留言