2009年7月9日 星期四

妊娠紋

三個月嘅時候就買左雅兒嘅有機肚紋膏,不過搽完痕痕哋,所以又走去Body Shop買左枝Olive Oil Mist,感覺質地薄d,無咁笠。不過我都係懶,唔係成日搽,又成日營住枝野唔係specially for妊娠紋咁,所以都唔太上心用。之後又走去買多枝第二隻牌子嘅肚紋膏,Mustela,感覺pro d,不過都係三分鐘熱度,可能都係cream,搽完有d笠,都唔爽嘅,唔太鐘意,久而久之,無咩點搽肚,又好彩無出紋,所以更加無動力去搽!直到之前Ellen Law影大肚相前一日响屋企試衫,見到個肚底爆左紋,再睇埋佢嘅相,見到真係有紋,啡啡哋細細“達”咁,我先開始知驚,因為我知佢一開始就好勤力搽cream,佢咁勤力都爆成咁,我咁懶,點算好呀?

 

就係因為驚,我都有搽番cream或oil,不過人懶無藥醫,都係一時時搽。呢排我好興上網訂d天然或者有機嘅護膚品,所以都有留意吓搽咩好。原來Rosehip Oil對妊娠紋係幾有效喎,加上之前上過DIY香薰護膚品嘅堂,知道橙花油可以幫到去妊娠紋,所以都心郁郁去訂呢d材料返黎溝。又好彩上網都搵到條formula係去妊娠紋嘅,所以上個禮拜响英國訂左d材料返黎,當然唔少得訂埋花水試吓,用盡d運費!不過呢間野都係第一次訂,唔知要等幾耐,我唸兩個禮拜點都到嘅!

 

大肚牛仔褲係象筋頭可以放大,但我去到成三十週嘅時侯就已經放盡左d象筋,d褲係重啱,只係大脾位有d緊,我唔鐘意箍住,尤其是個肚位,所以我索性著裙,無拘無束,好舒服!尋日入院食餐,唸住响醫院hea成日會幾凍,所以本身已經停著大肚牛仔褲轉著連身裙嘅我,都係著番條牛仔褲,費時著裙會凍。可能尋日著左條牛仔褲成日又坐左咁耐,我又好衰唔衰著左條有假褲頭嘅牛仔褲去(即有牛仔褲嘅耳仔同鈕),坐得耐都頂頂哋,返到屋企除褲照鏡時見到肚臍對落有兩條紅痕,個位置同長短就好似牛仔褲嘅耳仔咁,好驚係爆紋!不過唸住係著褲嘅痕,所以都係睇吓瞓醒覺重有無。今朝起身第一時間睇,重响度,不過好似無尋晚咁紅,因為响肚底嘅關係,睇得唔清楚,我搵左塊鏡放响肚底照,一照就晴天霹靂,果兩條真係妊娠紋!我响鏡見到條紋係銀白色有少少反光,周邊就紅紅哋,我未見過妊娠紋係點,不過我好肯定呢兩條一定係!好down囉!唔知呢兩條蛇仔會唔會越爆越長,定係會越黎越多蛇仔呢?

 

唔知我嘅橙花油幾時到呢?

沒有留言:

張貼留言