2009年7月10日 星期五

充實的一天

今日要去私家覆診,距離上次睇私家都只係隔左兩個禮拜多d,睇得咁密都係因為想睇吓跟餐食左一輪之後小b有無影響左,當然都睇吓胎盤嘅情形啦!巫醫生放假,我去返睇開嘅張醫生,又平d,一開二架!黎緊都要開始隔兩個禮拜同一個禮拜覆診,下下睇巫醫生好貴,所以都應該去返張醫生度算喇!

 

今日係我老豆生日,今晚都約左成家人食飯。出發去食早餐嘅時候打俾媽咪,原來佢同老豆响附近行街,小馬哥早幾日返左香港,俾佢哋捉左出黎買野,我一聽到就好心急想見吓佢,雖然我哋都趕時間去覆診,但都火速咁食完去搵佢哋!見到小馬哥,佢都無咩點變,媽咪之前話佢高左,我唔覺囉!似瘦左多d!不過最唔同嘅係佢而家唔出聲,同佢講野都無咩反應,係生保左定唔慣?我唔知道!定還是見番我哋令佢唸番起d唔開心嘅回憶?見到佢咁真係好心痛!因為我哋好趕住去睇醫生,都唔夠時間同小馬哥去買玩具氹吓佢,我哋就話睇完醫生再趕返黎揍佢行街買玩具,雖然小馬哥由頭到尾無講咩,但我見到佢臨走都眼定定望住我哋,唔知係唔捨得定係重好奇緊我哋係咩水?!

 

衝左去張醫生度,坐左陣開始量血壓,通常都無咩問題嘅,反而係心跳我會在意d,抖左十五分鐘量都有一百一十幾吓,雖然好似好快咁,我都慣左係咁,醫生從來都無提及呢d係問題,even我以前都成日覺得係問題而不斷睇醫生,到而家我真係化左,唔提就係ok啦!姑娘話快,抖多陣要量多一次,不過喺未量多次之前已經到我入醫生房喇!都係講番醫生知我有妊娠糖尿病,我問佢9.9算唔算高,佢話都高,不過當問佢嚴唔嚴重嘅時候,佢又話9.9未算真正嘅糖尿病,11度就叫真正嘅糖尿病喎!我好想問真正嘅糖尿病定係真正嘅妊娠糖尿病?不過都無關係啦,真正嘅糖尿病定真正嘅妊娠糖尿病都要跟餐食野,嚴唔嚴重都係要睇番跟餐食野之後嘅驗血報告先知!之後我哋即係睇吓小b嘅情況。張醫生話小b無野,而家三十二週有四磅六安士,嘩!原來有成四磅幾,怪唔得咁重啦!之後張醫生話我胎盤低左d,我見佢咁講,以為有d曙光,事關佢都講到好mild咁,我咪即刻問佢係咪昇左,而家第幾期,點知佢睇完一輪又講話都幾低,第二至三期,我都係第一次聽到係第二期呢個term,都重以為係好左,不過講多幾講,佢先話我真係低,第三期,遮左子宮頸,都叫嚴重,好大機會要開刀,不過都重有機會昇,三十四週前都有機會再昇喎!可能我好耐無睇張醫生啦,要我remind佢我而家三十二週,得番兩個禮拜都有機會咩?佢先話都好難昇得番,如果唔係佢成日都笑笑口有禮貌,真係俾佢激死左,由開頭講到咁輕描淡寫,俾左d希望我,到最尾俾我問多兩問,提多兩提,先至講到個我一早已經知嘅實情,同巫醫生一早好firm咁同我講“開梗刀”“昇唔到”嘅語調真係兩回事,都唔知係佢無咁細心定係佢怕我太擔心所以無咩點講?!Anyway,我都預左開刀架喇!而家係等下個禮拜贊育果次超聲波confirm埋就應該要決定幾時開刀喇!張醫生叫我食多d野,可能見我橫掂都開刀,食肥db啩!我咪話我跟緊醫院營養餐,唔好話食多d,食飽d都有難度!張醫生都話我個case無得攪,唯有聽話食餐先啦!

 

睇完小b返位坐,張醫生話我心跳快左d,我話係呀,有時坐响度都覺上氣唔接下氣,講野都唔係好夠氣,唔想講野咁!佢問我有無食鐡丸,我話無,佢再問我有無食vitamin,我都好尷尬話無,都唔敢望老公嘅表情!張醫生話我應該有少少貧血喎,要開鐡丸俾我,重叫我唔好唔食vitamin,唉!真係想偷雞都唔得!

 

睇完醫生就即返屯門,帶埋老豆媽咪小馬哥出尖沙咀行街街,都未試過,哈哈!媽咪對眼唔好,成日都只可以去d佢熟悉嘅地方,一話去陌生地方佢又唔去,但又成日聽我哋去邊去邊又好羡慕咁!我有左之後有一次陪佢去市中心行,我扶住佢,點知有幾級樓梯仔,我remind左佢,但因為有沙,佢“線”親,我拉住佢先無跌到,不過大家都好驚,自此之後我話帶佢去mega box,人少少都安全,佢都唔肯去,話驚整到我喎!今次有老豆一齊,同埋想氹小馬哥,佢先肯去咋,所以今次都可能會係最後一次咁出街lur!媽咪重話係第一次去尖沙咀,老豆就抗議話後生果時都有同佢去過,係佢唔認得喎!我都話我記得屋企有相為證!

 

小馬哥去到玩具反斗城都唔係好似其他小朋友咁興奮,望吓望吓,見到佢咁都好心酸,更加想買d野氹到佢開心!佢以前响香港嘅時候就好黏老公,頭先去接佢哋嘅時候,我見到小馬哥一個箭步衝左去車頭同老公坐,重要見佢耐唔時望住老公揸車,微微咀笑咁!所以我係咁叫老公陪佢行同選玩具,小馬哥都好似ok受落,都有少少笑容,雖然都無開口講野!

 

行完街我哋就返入屯門食飯,好塞車,老公放低我哋自己去泊車,我哋都係行兩步就到酒樓,我睇住小馬哥,老豆就扶住媽咪,點知無啦啦聽到媽咪慘叫,原來佢扭親腳,老豆有扶佢,唔知係咪無remind佢有一級樓梯,所以媽咪差錯腳,唉!出左成日街,返到屋企樓下先扭到,最衰係我唔方便,如果係我扶住就好d,始終男人都無咁細心!媽咪扭親之後都好彩重行到,佢先話我知上次“線”親之後佢睇左兩次跌打,我都唔知原來咁嚴重,我見佢無咩野咁,佢重自己行左去買餸,原來佢要睇跌打,怪唔得佢之後都唔肯同我出街啦!見到佢咁,自己都唔係好安樂,不過我又可以做得d咩呢?!佢嘅眼病係遺傳嘅,重要係一般傳男不傳女,細個佢都有帶我哋去check,無咩事,但係之前表哥check到眼有事,攪到我都好擔心,原本以為細個無就無,而家表哥咁大個人先發病,重要佢係男人,應該傳唔到佢,世事嘅野真係好難講,小b出世之後我都要去check吓先得!

 

今日真係好累!

沒有留言:

張貼留言